Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

:rofl:

Dit is de boosdoener, met een geveerde band.

20 likes

Avondwissel.
Deze Tissot heb ik onlangs van de vader van mijn vriendin gekregen. Hij had hem in 1971 in Duitsland gekocht.

31 likes

Vandaag toevallig post gekregen van ome Ali. Daarin zat een metalen band, die ik eens wilde uitproberen. En ik moet zeggen, dat het helemaal niet eens zo onaardig zit. Ik heb hem gemonteerd op een Seiko SeaLion 8305-1000 uit 1965. Kon zo wel eens een blijvertje worden…

14 likes

Die ziet er nog goed uit. Ik krijg alleen hoofdpijn van de vriendin van mijn vader. :grinning_face_with_smiling_eyes: en van mijn schoonvader alleen maar domme opmerkingen.

2 likes

Haha die ziet er wel gevaarlijk uit ja!

1 like

Gisteren weer een leuke Pontiac op de mat gevallen. Vanavond snel met een geleende band natuurlijk meteen om de pols.

Ik denk dat de band blijft. Snel op zoek om de nu bandloze Junghans weer compleet te maken.

21 likes

Dat is nog eens een kado. Mooi Peter. Alles werkt nog?

1 like

Ja, alles functioneert zoals het hoort.
Ik ben er dan ook erg blij mee.

1 like

19 likes

Prachtig cadeau; en ook in mooie staat nog :ok_hand: De wijzerplaten van deze T12’s willen nog wel eens knap verweerd zijn.

1 like

Deze zoemert op rubber doen voelt toch een beetje als heiligschennis :sweat_smile:

18 likes

Ik vind het helemaal niet verkeerd staan hoor! Sowieso een prachtige Accutron :slight_smile:

1 like

Fantastisch Seventies

18 likes

Voor het archief de Seamaster maar eens op de originele band gezet vandaag:

Maar vanwege mijn “flap-allergie”:

En vanwege het feit dat het toch lastig blijft om zo’n heel mooi bewaard origineel bandje te dragen, zit hij nu maar op een ander leren bandje:

27 likes

Dank! :slightly_smiling_face:
De look is prima ja. Alleen het idee van een rubberen band die bedoeld is voor duikers op een horloge die never nooit in de buurt gaat komen van water voelt gewoon fout :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben zelf best trots op dit horloge aangezien het m’n eerste Zwitser/Bulova/Accutron is en dat ik de moeite heb genomen hem volledig te laten restaureren. :blush:

De 2e Accutron liet niet heel lang op zich wachten na deze :smile:

Goedemorgen,

16 likes

13 likes

En terecht, hele gave kleuren combinatie/uitvoering!

1 like

De rechter vandaag:

14 likes

:arrow_left:

18 likes