Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

Lays me down with my mind the runs…

1 like

Vandaag toch nog gewisseld naar deze nieuwe NA, die ik met @Hightree geruild heb. Een Seiko Pogue junior uit 1968.
Ziet er nog best goed uit, alleen het glaasje is aan vervanging toe. Maar die heb ik al gevonden en besteld…
Ik heb er wel een ander bandje op gezet, want het bandje dat erop zat, past me weer net niet. Jammer, want het was een leuk bandje. Maar een origineel Seiko bandje staat ook niet slecht…

15 likes

Stelletje uit de 80’s

13 likes

32 likes

Staat hem ook best goed! Bandje kan je verstellen echter is het een beetje gepiel, is denk beter om het door een juwelier te laten doen. Veel plezier er van :wink:

Nieuwe en helemaal blij mee. Prachtige cijfers op de plaat en in hele mooie staat!

22 likes

Sinds vandaag in mijn bezit; JLC E558 Deep Sea Master Mariner uit 1969. Zijn er ongeveer 1500 van gemaakt.

35 likes

Deze band is zo fout maar echt geweldig mooie combi

Heel nice!!

1 like

Gefeliciteerd, had hem ook op het oog :+1:

1 like

Voor vanavond toch een andere om. Nu mijn Seikomatic weekdater. Alleen al om het feit, dat ik zojuist de veiling verloren heb voor eenzelfde horloge, maar dan van de 2e serie met 400-uurwerk. Dit is de 1e serie (met de blauwe opdruk van 30). Was leuk geweest om die serie compleet te krijgen. Maar ja, daar moet ik dan ook nog de vergulde versie van zoeken, en dat heeft ook nog tijd…

19 likes

Wie is de Mol kijken!

En boy wat is die blauwe “sat” in het dagvenster van mijn Grand Seiko 6146-8000 gaaaaaaaf! :heart_eyes:

29 likes

Ik geef je geen ongelijk. Lekker genieten van onze oude en mooie horloges, wiens design zelfs in deze tijd nog niet misstaan. Lekker tijdloos dus! Een vintage GS zit er voorlopig voor mij nog niet aan, maar die gaat er zeker nog een keer komen!
Voorlopig moet ik het doen met de “mindere” varianten, zoals de Seikomatics, Lord Matics, de EL-series, de Crown en de Lord Marvel. Dat is ook geen straf te noemen…

4 likes

23 likes

Op de valreep… Het is veel te lang geleden dat ik hier actief was; nota bene mijn lievelingsrubriek…:grimacing:

Dit is een van mijn meest geliefde horloges. Kwetsbaar; dus ik draag hem niet heel vaak, maar wel een beauty in mijn beleving…:blush:

Welterusten allemaal…:sleeping::+1:

29 likes

Toch maar in de collectie houden?

28 likes

Fijne zondag allemaal.

22 likes

Geniet je zondag
Vanochtend alweer mijn 8e P-watch van de week, deze Palerma met bij de dag passende sunburst😋

17 likes

Mogguh! De veelkleurige Elvia weer.

15 likes

Een grote automaat uit 1945s :heart_eyes_cat:

met een bumperautomaat natuurlijk :smirk:

23 likes

Vandaag hier deze Seiko Marvel uit 1970 weer.

17 likes