Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

Kan prima op jouw pols. Voor mij geldt hetzelfde. Eerst lijkt het heel klein, maar het went. En dan valt pas op hoe lekker comfortabel het eigenlijk is.

3 likes

Ga je een loopgraaf graven dan?

3 likes

Als vintage horlogeliefhebber ben ik idd gewend aan wat kleinere maten, 34/35/36mm is gangbaar.
Ik koop eigenlijk ook niks onder deze maten, maar voor deze trench toch een uitzondering gemaakt, en hij draagt idd comfortabel.

3 likes

Romeinse loopgraven :warning:

3 likes

Nu is het helemaal om je vingers bij af te likken :wink:

1 like

Vandaag deze oude heer

10 likes

Seiko :heart_eyes:

10 likes

Nog ééntje dan #weekend

29 likes

Wel aub de tropic star variant :innocent:

Komt er bij jou ook, let maar op; ik heb je al aan de trenchwatch gekregen, die zakhorloges zijn gewoon een kwestie van tijd :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Vandaag de hele dag deze omgehad, maar nu toch een wissel naar een ander horloge…

En nu deze:

12 likes

Topper :+1:, zou in mijn collectie ook niet misstaan :wink:

1 like

Ik hoop niet dat je gelijk gaat krijgen :sweat_smile:
Maar ik geef je wel gelijk dat er soms hele fraaie exemplaren tussen zitten, en nog redelijk betaalbaar vergelijken met polshorloges.

1 like

12 likes

De vorige was leuker! Ik ben niet van het patina maar die Poljot vind ik subliem!

Ben ik helemaal met je eens, maar ik wissel graag 's avonds van horloge.

Maar de Poljot is inderdaad echt mooi. Geen seconde over getwijfeld, toen ik deze te koop zag staan. De patina past gewoon bij dit horloge. Ik denk zelfs, toen het nieuw was, dat het lang niet zo mooi was. Dit is gewoon perfect!

EDIT: Om mijn woorden wat kracht bij te zetten:
Deze in gouden versie ziet er dan maar saai uit:

En deze in het zilver, maar met goudkleurige indices vind ik ook net niet hetzelfde hebben:

Maar de Podeba is gewoon mooi door zijn aparte kleur, want die is niet in deze kleur geleverd… Van oorsprong is dit een rood horloge!

15 likes

Ik luid het weekend in met Pontiac

11 likes

Mijn nieuwe ouwe deze avond

14 likes

Die opvallend rode Pobeda is me al eens eerder positief opgevallen, ook heel gaaf

I couldn’t agree more. De Poljot steelt toch echt de show😉

Op een schaal van 1-10
1 gepatineerde zilver-zilver
3 zilver met gouden indices
8 goud-goud

Da’s een strakke met die oranje accenten - doet me enorm denken aan aan mijn Helsa die ik toevallig vandaag heb gesiliconiseerd :yellow_heart: - met dank aan de grote bandensale van @Dunzdeck

19 likes