Ja, ik hou het ook in de gaten. Laatst nog iemand die zei dat er een kras op zat. Was overduidelijk een breuk. Toen ik dat zei gaf hij het toe maar de advertentie bleef ongewijzigd🤦🏻♂️
Fijn altijd zulke verkopers
Bedoel jij die met zilveren wijzerplaat?
Mocht je die helvetia ooit weg willen doen… Wat een mooi ding
Heb je die band toch kunnen inkorten?
Nee, die met die groene plaat
Erg erg mooi deze
Ah, had deze nog niet gezien. Leuke prijs ook😳
Ja die prijs leek me ook al wat ambitieus
Vervelend is dat he, dingen die verzwegen worden in advertenties
Het is gewoon geen manier van zaken doen. Wees eerlijk en verander zaken als je erop gewezen wordt. Dan blijft het voor iedereen leuk!
Zalig!
Integriteit is in de vintage wereld ver te zoeken, hier op HF en bij dealers. Kapot polijsten, redials, veranderde wijzers, kronen, plexis. En niets melden.
Ik heb zelf ook momenten gehad dat ik fout zat, puur omdat ik het niet wist of omdat ik het toen niet belangrijk vond.
Met de kennis die je hier opdoet leer je. Ik ga er bijvoorbeeld niet vanuit dat iemand het met opzet doet. En vraag het altijd netjes. Krijg je een nette reactie, dan is het ok. En daarbij zijn er ook mensen die ophef maken over een verkeerd schroefje ergens achter de platine. Ja. Een auto van 30 jaar oud is ook niet 100 procent origineel meer. En sommigen vinden dat ook niet belangrijk. Maar puristen wel, en zo zijn we allemaal anders. Bewust verzwijgen is het probleem.