Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

Goedemorgen Seiko uit 1980. Nieuw glaasje is al binnen.

17 likes

Deze Zenith heeft een combi van een mooi gepatineerde dail in contrast met het nog glimmende chroom en staal. Patina is smaakgevoelig, ik hou daarvan.

27 likes

24 likes

28 likes

Een Klassieker :wink:

22 likes

26 likes

25 likes

11 likes

Dit ziet er uit als een replica :no_mouth: Daar was je niet van op de hoogte?

Waar maak jij dit uit op? Ik zie niets geks namelijk.

Omdat het een bekende look is van replica quartzen uit India op eBay. Ik zie ook geen wijzerplaat code onderaan

2 likes

Deze dan ook?

Zier er wel uit als Indiase kwaliteit; dat logo onder de wijzers staat helemaal scheef en uit het midden :thinking:

Yep. Dat is zo’n zelfde type fake. Kijk maar naar de achterkant, het serienummer ontbreekt, even als het typenummer

2 likes

Vandaag een andere Franse, Verdal Tour de France.

26 likes

Uit de categorie “innovaties met een kort leven” : het stemvork horloge. Zal niet lastig zijn om er nog een paar te vinden.

18 likes

Tsja, zal zeggen dat ik die twijfel wel had, maar omdat ik ze op andere (meer gerenommeerde?) sites ook zo (zonder info op de wijzerplaat) tegenkwam.
Het serienummer is er wel, maar als ik nu wat sites vergelijk dan zijn de serienummers allemaal hetzelfde :rofl:.
Hij gaat zo af en toe op de pols, het is een prima ding verder, maar ik zal hem hier niet meer showen. Dat is wel zo netjes.
Thnkx.

8 likes

Gaaf hoor👍🏻

1 like

28 likes

:gem:

14 likes