Welke vintage draag je vandaag? Deel IX

Nieuwe aanwinst. Kwam hem tegen op marktplaats, ver weg dus deed een bod om hem te laten verzenden. Meneer wist niet hoe dat allemaal moest met iDeal dus ik zei, helaas dan wordt het voor mij te risicovol.

Zegt die: dan stuur ik hem toch gewoon op, betaal maar als die binnen is.

En zo geschiedde, kreeg hem vandaag binnen. Nog nooit meegemaakt op marktplaats.

27 likes

43 jaar jong, en nog steeds gaan als de banaan! Mag dus vandaag op dit geriatrische klokken draadje.

16 likes

Ik heb het 1x meegemaakt met een horloge dat een nieuw batterijtje nodig had. Toch wel een gok, zei de verkoper ook ik stuur hem op en werkt hij betaal je maar en zo niet stuur je hem maar terug. :grin:

Mooie aanwinst btw!

3 likes

18 likes

Klatser!

Een hereniging.
De Seiko A128_5000 weer terug op de originele band. Met dan aan @tonosama. Die blijkbaar ineens geen account meer heeft :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

34 likes

Hij was al eens geschorst wegens forum vervuiling in een ander topic. Misschien opnieuw de biezen (laten) pakken?

21 likes

Klasse setje zo :ok_hand:

Nee deze heb ik al wel vaker gepost. Dank je wel. Ik vind het ook een grappig ding met dat facet glas :grin::ok_hand:t3:

1 like

Dank je wel :blush::grin:
Post 1340 is hij wat duidelijker.

1 like

5 likes

Waarom staan de cijfers op de chapter ring ondersteboven?

2 likes

Heel goed gezien! Zag het net ook bij deze foto. Heb gisteren het glas vervangen en… . Wordt weer open maken!

1 like

Toppertje :+1:

Gelijkenissen aanwezig volgens mij

12 likes

Inderdaad, zelfde dial en wijzers. :ok_hand:Vermoedelijk ook het zelfde werk, maar jouw duiker zal veel meer waard zijn = immers van dezelfde fabrikant als ’ Breitling’ :male_detective:
Leuke bracelet trouwens met die popnageltjes :+1:

1 like

Verkeerde horloge in het verkeerde draadje…

Over minimaal 20 jaar mag je het nog een keer proberen, goed?

1 like

Deze heb ik tien jaar geleden gekocht, kwijt geraakt en een paar weken geleden weer terug gevonden op zolder!

21 likes