Welke vintage draag je vandaag? Deel V

All work no play met mijn zoemende Bulova Accutron Spaceview uit 1969

16 likes

Gala ***

13 likes

Wat een dotje this is :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

yummie yema…altijd leuk die skindivers. Gefeliciteerd sven :grin::+1:t3:

1 like

Erg mooie LCD hoor. Maarrrrrr… jouw M159 seiko vind ik persoonlijk top of your list :yum:

1 like

Shinen zal je kreng! :face_with_hand_over_mouth::grin::+1:t3:

1 like

Jaloersmakend heerlijk die “skeleton” accutrons. Inmiddels erg erg erg duur geworden, ohhhhh… was ik maar slimmer geweest twee jaar geleden. :money_mouth_face::star_struck:🥰

1 like

Sabkje!

Edit: te snel getypt haha: dankje

1 like

Na het klussen nog even de hf-rituelen invullen met een soort vijfje, maar dan van Citizen. Tenminste zo zie ik deze zelf :yum:

9 likes

Gaaf hoor. Ik heb nog geen vintage LCD maar het trekt enorm. Altijd leuk om jouw digitale praal :1st_place_medal: en dat van anderen tussen het analoge geweld te zien.

1 like

Er zijn zo veel meer redenen, maar alleen al vanwege dit soort ‘benaderingen’ zijn je bijdragen elke keer weer leuk :sunflower:

(en je hebt nog gelijk ook)

2 likes

Leuke ‘triangle’ 0

1 like

Mij ook, kom ze niet vaak tegen bij Tissot… had er een keer een op het oog maar uiteindelijk niet gedaan.

1 like

Kleurt mooi bij je avatar :sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst :+1:
Bandje op de laatste foto staat hem goed.

1 like

NA

24 likes

Dat moet natuurlijk dan een Tissot worden - toch? :roll_eyes::sunglasses:

1 like

Mooi een klassieker van B & M die door weinige liefhebbers wordt gesmaakt :blush: prachtige aanwinst :heartpulse:

Het bijzondere bij deze (S) vind ik nog dat er lumen dots én driehoekjes zijn toegepast, de minuscule driehoekjes bij de 12, 3, 6 en 9 en de ronde er tussen in.
Nu nog een nieuw glaasje natuurlijk…

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.