Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Prachtig hoor die Connie die heb ik ook op mijn lijst staan.
Mijn Lord Marvel vind ik ook heel mooi door zijn eenvoud.

20 likes

Ik weet vrij weinig over het horloge :sweat_smile:.

18 likes

Toffe band :+1:

1 like

20 likes

Prachtig die indices op de 12, 6 en 9 uur als balans voor het datumveld :kissing_heart:

4 likes

Helemaal met je eens. Iedere keer als ik dat zie vraag ik me af waarom dit niet vaker werd en wordt gedaan.

3 likes

Een zwarte datumschijf met witte cijfers zou misschien nog wel beter zijn

1 like

Of een sunburst blauwe… :grinning:

Dat zou een “first” zijn, nog nooit een datumschijf in dezelfde kleur als de wijzerplaat gezien. Jij wel?

1 like

Wel eens in min of meer dezelfde kleur, maar niet volledig gelijk met sunburst. Dat eerste scheelt optisch overigens al ontzettend veel.

1 like

Wellicht bezel van ander merk. Ken verder geen vintage Timex horloges met exotische bezels, vandaar. Evengoed een mooi horloge!

1 like

Het is een typische Timex bezel. Ik heb meer Timexen van dit type en die bezels lijken sterk op deze (afgezien van de print natuurlijk)
Ik ben er van overtuigd dat de bezel origineel is.

4 likes

Zodiac Aerospace GMT

34 likes

…en voor alle Speedmaster FOIS-fans :wink:

deze Accutron staat sinds dag 1 op de maan ! :

11 likes

Exacte leeftijdsbepaling is lastig, maar dit horloge is tussen begin 70-er en begin 80-er jaren uitgebracht. De P van Pontiac is geen “lange P” meer. Ditis rond begin 70 ingevoerd. Deze heeft nog een sterrenaanduiding op de wijzerplaat, iets wat begin jaren 80 verdween.
Misschien dat @maurits het horloge de leeftijd iets nader kan duiden.

1 like

Vanochtend deze klassieke Zwitser - vind ik tenminste - op stormenergie :wink:

15 likes

De omega electroquartz.

30 likes

20 likes

Nice met de blauwe band… ik ben een echte fan van (goud op) blauwe band. Maakt het sjiek en sportief.

Vandaag iets minder sjiek, de Zenith met imho een mooie patina om. Mijn meest favoriete roestbakkie :slight_smile:.

26 likes

Welk uurwerk zit erin / wat is er kapot ? :grinning:

1 like