Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Dank! Een mooie HF historie heeft dit horloge blijkbaar, was jij de eerste eigenaar?

1 like

Ik ben de eerste eigenaar hier op het forum. Kocht hem jaren geleden bij een juwelier als NOS set. Was nooit gedragen. Hij is nog steeds mooi zie ik! Ik verkocht hem aan @iainvh die er zo te zien goed voor heeft gezorgd! :+1::wink:

2 likes

Indirect bedankt dan! Ik zal mijn gepaste best doen deze mooie staat te behouden :wink:

1 like

Moeris excellence al een week aan de pols. Dijk van een horloge met cal 13 met gepatenteerde fijnregulator… Loopt binnen COSC. Vlijmscherpe indices en opgelegd logo.
Opwinden van deze voelt heerlijk solide. Echt net zo goed/fijn als een cal 30L :heart_eyes:

18 likes

De wijzers zijn ook erg gaaf.

1 like

25 likes

Pracht exemplaar.:yum:

1 like

Klassiekers…:thinking:

16 likes

Fantastische klok! Die minutenwijzer is ook bijzonder. En dan die duiker erop. Heel gaaf.

1 like

Pracht Pontiac, jammer van de horizonvervuiling :wink:

2 likes

overdag deze oude dame:

en avondwissel naar iets heel anders:

18 likes

Goedemorgen HF. De day-date mag weer om vandaag. Niet van de pols te slaan. Vind haar zo leuk.

22 likes

Vintage Elvia :swimming_man:

20 likes

14 likes

Eigenlijk is deze van gisteravond. Ik kom nooit bij een opera voorstelling. Was dus fijn dat ik iets vertrouwds om de pols had…

19 likes

Semi vintage…

Saaie dag in het vooruitzicht, dus m’n polerouter met mooie patina omgedaan als lichtpuntje :star_struck:

19 likes

18 likes

Vandaag deze Seamaster:

25 likes

Uit het gewezen Verdal assortiment deze Topper in originele staat , Dé 41 met een 2451 ETA mov. :smirk:

25 likes