Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Oeh een pointerdate is ook nog zo’n leuke complicatie die ik graag in de collectie zou verwelkomen, leuk hoor!!

Mooie Duofold set - Bijna onmogelijk om matching dials bij te vinden is mijn ervaring

:thinking:

Nou ja, alleen de ouwe Seastar komt nog een beetje bij Ol´ Blue in de buurt

18 likes

Cool! Is die service van glycine om te dateren gratis?

Mooi zeg die oude groene Duofold! Is dat de versie uit +/-1927? :slightly_smiling_face: De blauwe Tissot is prachtig.:ok_hand:

1 like

Echt een Nederlandse vraag :slight_smile:
Toen was het nog gratis ja, geweldige service.
Ik weet niet of het nu onder de vlag van Invicta nog steeds zo gaat.

1 like

Dank! Kan niet wachten :sunglasses:

Leuke 8 @wbcoupe

1 like

Ik moest aan de Tissot 526 serie denken… die hebben van die diep blauwe en diep groene dials (lastig te fotograferen)…

Deze is van @wbcoupe

image

11 likes

Het glas van mijn imado even gepolijst en zo de ergste krassen eruit gehaald.

16 likes

Na een aantal dagen Enicars gedragen te hebben is het nu even tijd voor de Ancora.

14 likes

Ik wel een enicar vandaag!

23 likes

Ik ook vandaag!

16 likes

41 likes

Majetek :ok_hand:
Die naam alleen al is +1

1 like

20 likes

Dankjewel Ni, welk jaar die Duofold is zou ik niet weten - verzamelingetje van heel lang geleden. Foute clip helaas…De blauwe Tissot is een van de meest fotogenieke horloges in mijn la…en draagt heel prettig, fijne maat. Geen Omega maar toch ok :relieved:

1 like

De laatste tijd ben ik Tissot steeds meer gaan waarderen en mooier gaan vinden, eigenlijk sinds ik van horlogevriend Frank @HorlogeHalle een prachtige Tissot Ballade heb overgenomen. :slightly_smiling_face: Ik ben geen expert, maar ik denk dat dit merk ondergewaardeerd wordt en zich in kwaliteit met veel duurdere merken kan meten. :ok_hand:

2 likes

100 procent mee eens, Ni
Tissot only topicje ??? :yum:

1 like

Eerst het pitje reinigen …en dan rijen maar :smirk:

22 likes

Heb je ook een foto van de complete Heinkel ?

1 like