Jazeker, met blauw zijn ze er ook. Mooi dat ze verder bekend zijn. Ik vind het echt een ding uit die tijd.
Zelfs aan de Seiko jij?
Foto van 2007. Heb geen van deze 3 nog. Die Seiko was best leuk trouwens.
Hoe klein wil je het hebben. Zelfs voor een damespols is dit tegenwoordig aan de kleine kant met een diameter van 20mm. Desalniettemin de klasse van een begin zeventiger jaren Omega Seamaster spat er van af. Monocoque case, applied Omega logo en signed crown.
Mooi zeg ️.
Welke type is dit?
De ene na de andere Timex aan het uitproberen. De meesten liepen niet, maar ik heb er weer een aantal aan de gang. Ik heb nu ook een iets makkelijkere manier gevonden om een Timex uurwerkje te monteren, al blijft het een flinke uitdaging.
Daini meesterwerkje: 1965 King Seiko 4420-9990 Chronometer, late dial.
4420A binnenwerk, eerste versie van de 4420B, binnenwerk van de 4420-9000 Grand Seiko.
Leuk, heb ook een zwak voor die kleine kunstwerkjes, draag ze nooit, maar gewoon leuk voor de heb. Welk kaliber zit hier in?
Geweldig !
Mooier kan deze 6100-8000 met al z’n wabi niet worden, maar met dit NOS glaasje is hij weer helemaal het mannetje !
@Aad57 bedankt maar weer
Dank je. Omdat hij het gewoon doet, en het uurwerk er via de voorkant uit moet, heb ik het horloge nog niet open gehad. Ik verwacht een Omega Caliber 620.
Ah, ja dat houdt wel tegen om hem even open te maken.