…en deze is ook lekker colorful
De Doxa verdient een mooier bandje. Een “beads of Rice” staat hier geweldig op en is volgens mij ook de standaard band (en bij verschillende bandenleveranciers wel te krijgen)
"historisch’ gezien kan dit best wel, maar zoals @lassale zegt; een doxa sub hoort en staat het best met een bor.
Ik draag m overigens op isofrane of tropic bij gebrek aan een goed passende bor.
Nieuw hier… Eerste post. Groot fan en verzamelaar van vintage Chinese mechanical horloges, voornamelijk uit de jaren '60/'70 - ten tijden van de culture revolutie. Vandaag draag ik een Xinxing uit '79:
Welkom Roberto! En wat een bijzondere start Er is een apart topic met Russische horloges, maar Chinese heb ik nog niet gezien. Dat zegt zeker niet alles, ik ben nog geen die hard HF’er, maar in elk geval vind ik het bijzonder!
Welkom Roberto, jouw smaak hebben we nog niet goed vertegenwoordigd hier. Ik ken alleen de seagull 1963 en ben dus heel benieuwd met wat voor moois jij ons gaat verrijken.
Mooie Doxa
Op mijn exemplaar zat ook zo’n shark mesh maar ik kon er niet aan wennen. Ik draag hem nu met een vintage leren band.
Voor:
Na:
Hier vandaag overigens een Yema om de pols
Helemaal waar.
Deze werd geleverd op rubber, ik dacht ik probeer eens wat anders…
Geen onverdeeld succes.
Is ook zo.
Ik ben ook op zoek naar de goede BOR.
Heb bij Doxa de vraag gesteld of de BOR van de nieuwe hier op zou passen, en zo ja, of ze die los leveren en wat die zou moeten kosten.
Ben benieuwd. Als dat lukt is het we cool, want soort van origineel.
Als dat niet lukt, dan ga ik op zoek naar een andere leverancier voor een BOR…