Welke vintage draag je vandaag? Deel V

:smirk::smirk::smirk:
Al jaren :chipmunk:

1 like

Helemaal mee eens, afstand MOET!!! Zo neem ik tegenwoordig mijn Zeiss monokijkertje mee om te zien wat voorbijgangers voor horloge dragen als ik op een terrasje zit :shushing_face:

2 likes

Je eigen terras neem ik aan, de horeca zit dicht…

Ongelooflijk dat mensen niet in staat lijken te zijn om hun verantwoordelijkheid te nemen. Vooralsnog observeer ik veelal “business as usual”

2 likes

Je maakt natuurlijk ieder wel nieuwsgierig ,m’n koffie wil maar niet smaken :weary:
wat moest je krijgen :blush:

2 likes

Goedemorgen Pierre! Een vintage Citizen (natuurlijk…):blush:
Volgens de verkoper is hij “stuk” en mijn handen jeuken om vast te stellen waarom dat zo is…

17 likes

Vrolijke Mora noot voor een so(m)bere zondag… De groepjes blijkbaar geïmmuniseerde wielrenners razen hier, zoals de hele week, al weer langs :dizzy_face:

19 likes

cristal seven op een zondag :sunny:

24 likes

Ik zie ze hier, in Brabant nota bene, ook in groepen fietsen :rage:

Voor mij een Enicar. Dat was al weer even geleden omdat ie een mankement had. Dat heb ik gisteren (hopelijk) kunnen repareren. Voorlopig doet ie het nu weer.

24 likes

Edit: bron

2 likes

Art Deco Adonis.

26 likes

23 likes

Zal ik je wat bezigheidswerk bezorgen…anders :ok_hand:

1 like

Hamertje met Italiaanse plaat van ver voor de corona miserie…

28 likes

De zonnige Velona :sunny:

19 likes

Wandelingetje maken langs de Maas en geinspireerd door @domega neem ik mijn kijkertje mee…maar om roofvogels te spotten …en met deze aan de pols natuurlijk :sunglasses:

26 likes

De

22 likes

Mooi rosé is niet lelijk :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

En wat te denken van de mensenmassa’s op het strand van Zandvoort, de markten in Amsterdam, de bouwmarkten en in de supermarkten. :rage:

2 likes

Super mooi Clim. Is de wijzerplaats bruin of zwart? En mag ik vragen of dat een originele band is? Heb jij misschien een goed adres voor banden van Geneve Dynamics? Groet, fijne zondag, Victor

2 likes

Bekend probleem, vaak matige kwaliteit wat online wordt geboden :grimacing: Ik zie hier regelmatig een of meer bandenmakers op HF genoemd worden, is daar misschien iemand bij :roll_eyes:?