Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Precies!
Eens even niet jagen maar koesteren wat er al is :hugs:

14 likes

De Chronomat op een nieuw bandje. Wat denken jullie: ja of nee?

Ik hoop overigens van harte dat het ‘ja’ wordt, want het verwisselen van bandjes met deze omgekeerde springbars is een drama :sweat_smile:.

28 likes

Polshorloges voorlopig niet toegestaan op mijn werk. Eerst deze oplossing gevonden.

24 likes

De Bifora Unima.

Kal B120 SC.

21 likes

Zwart bij goud is niet mijn ding, ik zeg donkerbruin. :wink:
Maar inderdaad, zo’n zachte gouden kast met omgekeerde springbars: zo min mogelijk banden wisselen :fearful::fearful:

1 like

Vandaag de Datejust, kan ik in ieder geval op deze manier van de zon genieten.

17 likes

Het is Oud-Engelse-sofa-groen :wink: . Lastig op de foto te krijgen blijkbaar.

22 likes

Ah, dat komt op de foto’s inderdaad niet helemaal uit de verf. Op de laatste kan ik het een beetje zien.
Ik combineer graag “warme” kleuren met elkaar en “koele” kleuren met elkaar. Dus een blauwe of groene band bij een stalen kast, en rood of bruin bij een gouden kast.

Maar dat is uiteraard gewoon een kwestie van smaak.

Warm groen is overigens ook niet onmogelijk, je gaat dan meer richting olijf. :thinking:

1 like

Voor mij is dit absoluut een warme kleur. Naja, je ziet het wel op de volgende meeting :grin:.

1 like

leuke Aquaplunge :+1:
Ik heb nog nooit deze Belgische variant gezien!

1 like

Kleuren op foto’s die je op een scherm bekijkt, wordt nooit wat :sweat_smile::sweat_smile:
Inderdaad op de volgende meeting bekijken. Wanneer dat dan ook mag wezen; plannen is lastig in deze tijden. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

@septentrio

Leuk he en Iaxa had er meer! Deze in blauw heb ik ook! Mag weg btw

21 likes

29 likes

Hierbij dan de groeten van kleurrijk familielid!:+1::wink:

(Klikken op foto voor meer scherpte :grimacing:)

15 likes

Vandaag weer eens de Wittnauer

29 likes

32 likes

Vandaag mijn NA om

20 likes

16 likes

Wauw, die is mooi.
Wat voor referentie heeft deze?

1 like

Tikje groen, leuk👍

Ik zit nu 60 seconden naar je horloge te kijken in de hoop dat een sterke mening voor een bepaalde band-kleur krijg…, wat wbcoupe al zegt, is donker bruin altijd wel een goede/veilige keuze icm een gouden kast.
Zelf heb ik laatst een (hele)donkerblauwe band op een gouden horloge gezet en beviel me wel.

Voorlopig deze houden zou ik zeggen.

1 like