Welke vintage draag je vandaag? Deel V


Zojuist deze Vostok binnen met schitterende Patina. Ding ziet er niet uit. Maar ben et nu al weg van. Van het weekend maar een beetje tlc geven.

19 likes

31 likes

38 likes

Mooi! Leuk die ouwe Russen. Glaasje poetsen (of nieuw glaasje). Kastje poetsen (voorzichtig, waarschijnlijk verchroomd messing). Dial vooral zo laten. Blikken bandje in de kliko en mooi leer er op. Dan heb je weer een tophorloge om lekker te dragen,

1 like

Of voor de Franstaligen Mardi :blush:…en de Orient toch al in de bus ?

1 like

Hoi Pierre, nee nog niet. Ik hoop morgen… :kissing_heart:

1 like

27 likes

Wow, mooi! Ik ben gek op deze stijl horloges.

Hierdoor geïnspireerd bij mij vandaag dan maar een poosje deze om:
Judex Super Directe met een in house Judex127 caliber uurwerk. Was overigens, in 2015, een Rikketik vondst. Meuk is leuk!

27 likes

Thanks voor de tips !

En om de pols

32 likes

Binnenkort gaat deze ‘patina monster’ mijn collectie verlaten, dus nog snel even om de pols, een stalen Tissot Aquasport uit eind jaren ‘40.

Aquasport modellen waren nieuw ‘waterproof’, maar niet al zijn eigenaren zijn even voorzichtig geweest :swimming_man:

21 likes


:fire:

36 likes

22 likes

Deze draag ik

dagelijks,

17 likes

Niet dom maar dat is idd de gangreserve, gaat tot 40 uur. Het is een Reserve de Marche met gangreserve op 12 uurs positie. Waarschijnlijk uit 1955

20 likes

Heel fraaie indicatie zo. Mooi bumperhart ook zie ik. :star_struck::heart_eyes:

Heel bijzonder deze, met geribbelde kast en heel apart font :ok_hand:

Enicar voor vandaag

30 likes

Deze vind ik schitterend, zoals @PaulusB een week geleden bij mijn tafelklokje zo mooi en treffend omschreef: met een monocle :face_with_monocle: :blush:

2 likes

Gaaf dat deze sputnik z’n verhaal zo duidelijk vertelt! En inderdaad bijzonder zo, die seconde’wijzer’. Bijna een stripverhaal in horlogevorm.

3 likes