Welke vintage draag je vandaag? Deel V

30 likes

Deze vrolijke chrono op deze grauwe dag. Zolang het nog duurt; inmiddels kerstaanbieding in het eveneens blauwe gedeelte :sweat_smile:

18 likes

Ja, dat was me er eentje…

Mooie Pontiac @egel!

2 likes

Merci beaucoup mon ami Guillaume-Jean! :wink::ok_hand:

Mag ik jou en de jouwen hierbij heel fijne Kerstdagen toewensen! :christmas_tree::wine_glass::plate_with_cutlery::sparkler::sparkles::santa: :blush:

Op deze mooie familiedag vandaag deze mogen ontvangen die weggeweest is van een grondige beurt. Deze horloge van mijn overleden grootvader mag dan ook meteen aan de pols! Deze draag ik deze avond met veel plezier. Bedankt @vouwfietser!

17 likes

Staat er wat in de oven?

1 like

Eeuhh, ik mis de oven op de foto… Al stond die wel aan trouwens… Hoe wist je dat?? :thinking:

Omdat je stopwatch was ingeschakeld?

Edit: en Kerstavond en rond 17.00 uur

3 likes

Haha, dus toch :sweat_smile:. Nee, die laat ik altijd lopen. Heb ooit geleerd dat dat bij de 6139-uurwerken van seiko het beste is, die gewoonte is er een beetje ingesleten. Welkicht niet nodig maar een bewegende ‘secondewijzer’ heeft ook wel wat :wink:

Edit: ja dan snap ik jouw gedachte helemaal :joy::+1:t2:

2 likes

Sunburst!

23 likes

Met dank aan @wen84

Polerouter nummer 3. NA van vandaag
Alleen geen origineel glaasje. Achja.

32 likes

Heel veel plezier ermee!

2 likes

Komt goed. Vind m veel mooier dan vooraf gedacht. Gaat er misschien toch nog een gouden of goud-zwarte komen.

2 likes

Prachtig!!!

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Mooi!:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Ik raad het aan!!

31 likes

Dat mag! En voor jullie hetzelfde! Rust lekker uit en heb het goed met elkaar! :christmas_tree::sparkles::heart::blue_heart:

1 like

Die roodgouden polerouter is erg Nice. De helemaal gouden ook natuurlijk.

1 like

Mooie Alpina, fijn zo’n erfstuk geniet ervan.

1 like