Wat kleur geven aan deze mistige dag
AS1250
Wat is dat voor iets fraais Ludo? Is dat een exclusieve lijn van Citizen of is Citizen Homer een apart merk?
Die mag bij ook wel eens een poosje blijven. Mooi!
Mooi ding inderdaad.
Ik zit al een poosje af en toe na te denken over aanschaf van een 70’s automatische chrono. Zit een beetje te twijfelen tussen een 45500 (zoals deze dus), een 45502 en een 45503.
Deze zit in elk geval mooi om de pols; van de 45502 en de 45503 moet ik dat nog afwachten; de 45502 heeft een nogal aparte stalen band (en zonder hoef ik hem niet ) en de 45503 is een stukje forser.
Verder hangt de keuze natuurlijk ook af van wat er allemaal wordt aangeboden.
Vind ze alle drie prachtig! Zijn wel aardig in prijs gestegen de laatste jaren, volgens mij?!
Klopt, ik zou ze ook alle drie wel willen hebben, maar gezien de inderdaad niet malse prijzen vind ik dat (voorlopig in elk geval) te veel van het goede.
Of ze echt gestegen zijn weet ik niet; een paar jaar geleden werden er ook al stevige prijzen voor betaald. Overigens allemaal relatief; een nagenoeg identieke Omega kost een veelvoud.
Gisteren de Yema collectie verder uitgebreid. In de serie Meangraf presenteer ik u de grote broer van het kleine zusje