Thanks! Weet jij wat meer over dit merk, of misschien over dit type duikhorloge?
Mooie Yachtinggraf btw.
Thanks! Weet jij wat meer over dit merk, of misschien over dit type duikhorloge?
Mooie Yachtinggraf btw.
Prachtig uurwerk mooi horloge, maar doe even wat nieuwe lume in de wijzers.
Moet ik nog eens leren
Er lijkt gelukkig geen radium (meer) in te zitten, gloeien op onder invloed van licht.
deel 1
Succes
Zo te zien op de wijzerplaat nog wel, dus kijk wel uit als je het horloge opent, er kan daar best het nodige rondzwerven.
NA !
Mn poor manās GS is binnen, de 6102-8000 Skyliner Calendar - december 1970.
Mooier dan de GS met deze kast, maar dat is een mening
Wat een pracht! Ik weet⦠jij doet niets weg⦠maar mocht hij ooit weg mogen, dan kan hij bij mij een liefdevol tehuis verwachten.
Haha. Ik hou het in gedachten⦠maar de kans is inderdaad klein hoor
Ik weet het.
Vandaag niet aan de pols helaas, maar staan nu te pronken tegenover mij op tafel. Ook genieten natuurlijk. Al enige weken geleden overgenomen van horlogevriend en mede Oris lover Roy @royke74 Door verbouwing en ziekte helaas nog geen tijd gehad om ze aan een passend bandje te zetten (bandjes zijn te kort) en ook niet om ze hier te showen aan jullieā¦
Bij deze dan, met trots en liefde, mijn vintage NAās van mijn favoriete merk Oris. De ene met āfancy lugsā uit de jaren '40 en de andere uit begin jaren '50; allebei met 7 steens pen anker uurwerkjes, 10 micron verguld en allebei in absolute NOS staat. Pareltjes voor mijn collectie, waar ik heel erg blij mee ben! Met dank aan forumvriend Roy!
Fijne dag nog gewenst!
Gisteren mooie fotoās voorbij zien komen van @HanDavinci @Climholland en @septentrio dus vandaag ook weer eens om de pols!
Horloge interpretatie van het gezegde : Zien eten, doet eten?
Stoelbekleding aan het repareren voor mān oude Fiatje. Beetje vintage naaiwerk dus; hoort natuurlijk een vintage beater bij.
Nee, hier kan ik helaas niets zinnigs over zeggen behalve dat ik hem leuk en apart vind zo met die twee bezels
Ga je nog wel een ānaā foto plaatsen van de 127 op termijn (met een horloge erbij natuurlijk)?