Welke vintage draag je vandaag? Deel V

20200108_190716

17 likes

37 likes

Prrrrachtig Paul😍

Avondwissel

18 likes

Dit hoofdpijndossier kan na een goede drie maanden buitenshuis eindelijk om de pols. Alle lof gaat uit naar @koen en Nico Rijsman voor hun vakmanschap.

38 likes

Heerlijk, wat een regelrechte stunner blijft het ook…

1 like

De foto doet haar geen recht, met de metalen dial die geweldig met het licht speelt.

2 likes

Draag hem in gezondheid :dove:

1 like

Geweldig :star_struck:.

Dankzij @domega zit nu de originele olifantenlederen band om de 2782 Constellation :heart_eyes::+1::beers:

29 likes

Supermooie, deze schoenen erbij en je bent nog hip ook:

2 likes

En de gesp maakt het plaatje helemaal compleet, zo blijkt toch weer dat een geduldig verzamelaar pas tevreden zal zijn als de puzzel echt af is. Respect!! :hugs:

3 likes

Enige vervelende; eigenlijk is de band te mooi om te gaan dragen :joy:

3 likes

Haha, die olifant heeft hem veel langer gedragen en daar zie je toch ook niets meer van :yum::sunglasses:

3 likes

Haha, heel herkenbaar. Precies daarom ligt mijn (vrijwel identieke?) band toch in de kast :crazy_face:.

3 likes

Ik ga ze toch gewoon lekker dragen hoor, je leeft maar één keer :sunglasses:

4 likes

Zo is dat. Go for it Andy :muscle:!

Dat is nexxxxt level :star_struck:

2 likes

Tja keuzes hè, de mijne lagen al bijna 20 jaar in het doosje - en of je er dan plezier van hebt is m.i. dezelfde vraag als die van de Rolex liefhebber die zijn zeldzame stukken niet durft te dragen. :wink:
Ik zou zeggen goede verzorging/conserverings spray erover en dragen die mooie combi!

2 likes

Potje elephant leather preserver in bestelling :+1:
Om de zo veel tijd es lekker insmeren, en het bandje niet dragen bij zweten. Komt goed.

2 likes