Welke vintage draag je vandaag? Deel V

De NA van vandaag, opgepikt in Dortmund. Even een quick and dirty kunstlicht foto. Volgens de serienummers uit 1995, dus het is volgens de vintage-definitie die ik persoonlijk aanhang een zeer jonge vintage :sweat_smile:. Het voornemen is in ieder geval om hem heel erg vintage te laten worden in mijn bezit :wink:

Mooiere foto’s en een legenda voor alle toeters en bellen op de wijzerplaat volgen :wink:

27 likes

Dank je!! Heb nog nooit een andere gezien behalve één met bezel.
Blijkbaar staat er in de welbekende Mitchell’s ook mobi-dyck in de binnenkant van het achterdeksel.
Misschien is dit een kastmaker geweest?
Kan er verder erg weinig over vinden.
Achterkant is ook leuk :wink:

10 likes

29 likes

11 likes

De Election mag mee naar Rikketik…

20 likes

Oudste Quartzhorloge van HF ! :heart_eyes:

1 like

ZonZendag op pad :blush:

20 likes

Superleuk ! Een Neil Armstrong horloge, volgens de Kickstarter campagne die net 700% ingetekend is … en jij hebt een originele !

1 like

Deze zeventigplusser :smirk:

23 likes

Jaren veertig “richard” bumper automaat met stalen kast.

24 likes

Gisteren terug van full service, dus gelukkig vandaag lekker een dagje aan de pols. Mijn mooie Paul Picot uit 1985 met Lemania 5100 uurwerkje. Ik krijg het met mijn mobieltje helaas niet vastgelegd, maar dit horloge heeft een heel mooie emaille wijzerplaat en glanst daardoor prachtig al naar gelang de lichtval. Ik ben er weer heel blij mee! :slightly_smiling_face:

Fijne zondag nog :+1::wink:

28 likes

hetzelfde als gisteren natuurlijk :star_struck:

29 likes

Zondagse oogst :hugs:

Normaal ben ik niet zo van tekst op dials maar dit is voor mij een super classic.

13 likes

Voor een goeie classic is het Nooit Te Laat :relieved:

2 likes

Best leuk maar niemand die 'm wegkaapt :open_mouth:

14 likes

22 likes

Shanghai Watch Factory.

13 likes

Ik begon met mn Seiko vandaag, heb toch gewisseld met deze :smiley:

28 likes

En ik heb ook de Wolbrook versie.

1 like