Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Nu even de Omega om die mijn vader jaren gedragen heeft.
Deze logeert even bij mij.
Heb ik meegenomen omdat de kastvorm bij de lugs datzelfde mooie knikje heeft als mijn Tudor North Flag.
Alleen bij de Tudor kun je eigenlijk niet meer over lugs spreken.

21 likes

De vintage Marti.

17 likes

Zondag. Mooi tijd voor een spelletje.

20 likes

Wat een prachtig weer hier vandaag!

33 likes

ā€œLortonā€ met Venus 170.

21 likes

De ultieme Dynamic. De automatic met ā€˜faceted blue racing dialā€™. Deze gisteren opgepikt in Kontich bij de dochter van de eerste eigenaar; een loodgieter die het horloge enkel in het weekend droeg. Heerlijk ā€˜as foundā€™ exemplaar van deze ondergewaardeerde lijn modellen. Perfect om wat kleur in de collectie te brengen :+1:

28 likes

Heel gaaf. Je hebt ooit (laten we zeggen twee jaar geleden) een lichtblauwe gehad en die heeft het vintage virus bij mij stevig aangewakkerd, destijds :wink:

Ben benieuwd naar een wristshot.

2 likes

Inmiddels deze

22 likes

Moet nieuw glaasje op, en wil ze graag op een zwarte leren racing strap. Dan komt ze zeker in roulatie :heart_eyes:

1 like

Quickie :slight_smile:

22 likes

Ik vind hem geweldig op staal, doet de dial echt ā€˜poppenā€™. Het glaasje vervangen zou inderdaad op zijn plaats zijn!

1 like

Kun je hier met zoā€™n bandaanzet fatsoenlijk een leren band op zetten? :thinking:

Ja hoor, aanzet komt er mee af :wink: De band wordt via een ring tegen de kast aan geklemd.

2 likes

Snap hem nu, net even wat plaatjes gegoogeld. :sweat_smile::+1:

1 like

31 likes

Staat mooi met dat bandje!

Ola, tijdje geleden dat ik op het forum was maar een mooi moment ervoor.

Gisteren is deze IWC cal. 89 uit 1961 in mijn collectie gekomen. Vandaag maar mee gaan shinen :). Ik zoek nog wel een mooie -originele- strap/gesp ervoor. Tips?

15 likes

Ha Frank! Dankjewel! :blush: Deze heb ik op Catawiki gekocht. Prettige soepel verlopen transactie. In tegenstelling tot de vaak gehoorde (terechte) negatieve berichten gaat het meestal gewoon allemaal prima. Zo ook in dit geval. Het is een pareltje en ik ben er dolblij mee! :ok_hand::wink:

2 likes

Fraai exemplaar :grinning:.

1 like

Timex Electric. Ik vind m leukā€¦

26 likes