Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Zodiac Seawolf
image

27 likes

Eentje uit de feertiger jaren … vandaag aan de pols :smirk:


FHF 175 en FHF 63

20 likes

Gisteren heb ik deze opgehaald bij de horlogemaker, na het enkele maanden terug defect te hebben aangeschaft. Wat een pracht zeg :star_struck:. Er volgt nog een NA topic, dat verdient deze wel vind ik!

40 likes

…Meesterwerk… prachtig :hugs:

1 like

Dank Pierre!

1 like

Terug na een service beurt gedaan door @Tokes.

Leuk om het horloge van mijn opa weer te kunnen dragen.

20 likes

Poah wat een horloge. :ok_hand: Erg speciaal.

1 like

Nog een " echte" Breitling :+1::+1::+1:

1 like

23 likes

Schitterend! Benieuwd naar meer foto’s!

1 like

Vandaag om de pols, mijn NA van @Marcel! Heerlijk stoere Speedie 4.5. Zo blij mee!

19 likes

Afgelopen zondag van mijn vader zijn verlovingshorloge gekregen voor m’n verjaardag. Het is een Seiko 5 uit begin jaren 70 met referentie 6119 8490. De band is erg los en flimsy. :smile:

Wel echt een coole wijzerplaat layout! Flinke barst in het glaasje, weet iemand of dit vervangen kan worden? Net even op maat gezet en hier is het resultaat:

Wat vinden jullie ervan? :grinning:

21 likes

Staat goed met bruin.
Ik denk dat het tijd word voor een banden wissel.

21 likes

dat kan zeker, part number 310T40ANS0 heb je nodig

1 like

Hmm was net zelf even aan het zoeken en toen kwam ik dit tegen:

Uiteindelijk op eBay deze besteld, waar mijn ref.nummer ook tussenstond:

Misser? :grimacing:

Ze geven overal verschillende opties op zo te zien. Ook bij boley zo te zien. Ze zijn qua diameter en materiaal in ieder geval allemaal hetzelfde en passen dus ook denk ik, hooguit een iets ander profiel. Zo lang je maar geen -ANG0 hebt besteld maar een ANS0 is het goed. (anders ook geen werelds probleem maar dan moet je de tension ring wisselen). En zo te zien op het plaatje is het een ANS0.

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Komt het vast goed! :smile: Thx voor je hulp! :+1:

1 like

Als je een beetje handig bent kan je het swappen ook zelf doen :smile:

1 like

Hmm ik ben nog wat onervaren, en van wat ik op YouTube heb gezien mis ik ook wat tools.