Hoi Paul, hier kan ik ook wel warm van worden.
Top!
Mooie die geblauwde wijzers
De Seawatch loopt erg goed, nu even gewisseld naar een Enicar (met dank aan @domega voor de mooie wijzerplaat)
Wat een beauty Pierre!
Hoe gaat het? Alles goed verlopen met de scan?
Experimentje op groene suĆØde band. Dacht dat het wellicht too much zou zijn met de rode en blauwe cijfertjes op de wijzerplaat, maar ik vind het best geslaagd eigenlijk.
Ja die solidograf is een topper
en de scan Pfff ā Atherosclerose ā tāzit in mijn familie dusssā¦opletten met het lekker eten
Van harte welkom
Gaat prima. Erg mooišš¼
Mooi gezegd. Dat is zeker waar. Mooie aanvulling hoor voor deze draad. Prachtige omega
Dat is akelig Pierre⦠Dat āoplettenā valt niet mee als je een liefhebber van lekker eten (en ook drinken in mijn gevalā¦) bent. Ik weet wat het is; geboren in een horeca familieā¦en ik moet nu ook dieet houden. Heb het gevoeld dat ik niets meer mag wat lekker is⦠maar dat is natuurlijk niet zo, zegt mijn personal trainer⦠Pfff⦠Sterkte man!
Fijn dat hij nog steeds plezier brengt deze combi. Maar svp niet teveel reclame maken voor die wijzerplaatjes - dat scheelt weer zoekacties
Mnom mnom lekkahš
⦠en de taart ook!
Ik heb hem toch maar even omgeslingerd, mijn Citizen uit 1975 in nieuwstaat. Eigenlijk zonde maar kan wel even een avondje toch?
Gewoon genieten. Daar heb je hem toch voor aangeschaft.