Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Hoi Paul, hier kan ik ook wel warm van worden.
Top!

1 like

18 likes

44 likes

Mooie die geblauwde wijzers :fire:

1 like

De charme van vintage moet je voelen om de pols! Ik kan nu echt meedoen hier :+1::wink:

38 likes

14 likes

De Seawatch loopt erg goed, nu even gewisseld naar een Enicar (met dank aan @domega voor de mooie wijzerplaat)

25 likes

Wat een beauty Pierre! :heart_eyes::ok_hand:

Hoe gaat het? Alles goed verlopen met de scan?

1 like

Experimentje op groene suĆØde band. Dacht dat het wellicht too much zou zijn met de rode en blauwe cijfertjes op de wijzerplaat, maar ik vind het best geslaagd eigenlijk.

27 likes

Ja die solidograf is een topper
en de scan Pfff ’ Atherosclerose ’ t’zit in mijn familie dusss…opletten met het lekker eten :pensive:

1 like

Van harte welkom :sunflower:

3 likes

Leijona, what else? :wink:

21 likes

Gaat prima. Erg mooišŸ‘šŸ¼

1 like

Mooi gezegd. Dat is zeker waar. Mooie aanvulling hoor voor deze draad. Prachtige omega :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t4:

2 likes

Dat is akelig Pierre… Dat ā€˜opletten’ valt niet mee als je een liefhebber van lekker eten (en ook drinken in mijn geval…) bent. Ik weet wat het is; geboren in een horeca familie…en ik moet nu ook dieet houden. Heb het gevoeld dat ik niets meer mag wat lekker is… maar dat is natuurlijk niet zo, zegt mijn personal trainer… Pfff… Sterkte man! :+1::wink:

1 like

Fijn dat hij nog steeds plezier brengt deze combi. Maar svp niet teveel reclame maken voor die wijzerplaatjes - dat scheelt weer zoekacties :sweat_smile::wink:

1 like

Klassiekertje vanavond :yum: en vers gebakken cocos/lemon taart

18 likes

Mnom mnom lekkahšŸ˜‹
… en de taart ook! :wink:

1 like

Ik heb hem toch maar even omgeslingerd, mijn Citizen uit 1975 in nieuwstaat. Eigenlijk zonde maar kan wel even een avondje toch?

18 likes

Gewoon genieten. Daar heb je hem toch voor aangeschaft.:ok_hand:

1 like