Vandaag weer even de 75 jarige bumper. Sinds vandaag ook een oude gouden gesp van Omega. Niet helemaal periode correct maar wel echt vintage. De Omega logo’s kwamen pas begin ‘50 erop.
Klopt deze wel helemaal?
Hangt er van af wat je bedoelt met ‘kloppen’, maar de wijzerplaat is alvast opnieuw opgemaakt ja.
Ik ben ook niet bekend met deze wijzerplaat stijl uberhaupt van Omega, met een sub seconds met seconde markeringen.
Deze klopt niet, vrees ik.
De opgelegde omega is niet symmetrisch, en de subdial bestaat volgens mij niet bij Omega. Bovendien, zit er wel tritium op de dial? Volgens mij lees ik een t voor swiss made.
Seiko beater met leuk ontwerp. Kastvorm komt terug in de wijzerplaat en zelfs als vorm in de binnenkant van het glaasje. (Lastig te fotograferen).
Het omega logo en de indices zijn niet opgelegd. Is net als de subdail uit 1 geperst met de plaat.
Dat past bij een Ruhla… niet bij omega
Ge maakt ons nieuwsgierig
Ha Pierre. Dat ben ik ook. Het is een oudere (ik schat 50’s of 60’s) met subdial en een lichte patina op de plaat…wachten duurt zoooo lang . En zo te zien wordt het geduld langer beproeft
Daarom maar even deze bescheiden Edox omgedaan
Bedoel je in zijn algemeenheid? Er zijn zat oude Omega’s (jaren 50 & 60) met subdials