Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Dank Jeroen! :slightly_smiling_face: Ik kan mij er iets bij voorstellen; je moet daar echt van houden. Je ziet dit soort indices vaker bij vintage Longines. Mijn Conquest heeft ook van die dikke indices; niet helemaal hetzelfde maar je begrijpt denk ik wat ik bedoel:

24 likes

:joy::joy::joy:
Climothy Dalton, die had ik nog niet.

1 like

Vandaag kijk ik even niet op een seconde. Toevallig deze week voor 't eerst deze oude Citizen met secondewijzer gespot :face_with_monocle:

22 likes

Wat een gaaf ding zeg.

1 like

Erg mooie Longines, veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Wat een pracht!

1 like

Oei Jan dat klinkt niet goed. Beterschap :chart_with_upwards_trend:

1 like

Wunderschön! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Nee das narigheid, zal wel wat tijd overheen gaan.

1 like

:yum::boom:Bammmmm!!!
Die is lekker :grin:

1 like

16 likes

Hartelijk bedankt heren! :blush::blush::blush: Ik ben heel blij met dit horloge; het is een van de mooiere die ik de laatste tijd heb aangekocht. Leuk is ook dat ie nog van vóór het Swatch tijdperk is. Dat geeft hem toch iets mythisch mee uit de oude tijd…althans voor mij :ok_hand::slightly_smiling_face:

3 likes

Nou daar heb ik geen moeite mee, het is meer die diamand vorm. DIe Conquest gooi ik zo om de pols :wink:

1 like

Was het de eerste keer Jan, of al vaker gehad?

1 like

:+1::smiley:

1 like

Eerste keer, gisteravond van de trap gevallen met m’n rug op de punt van het gasmeter kastje, erg pijnlijk in ieder geval…

2 likes

Wat naar voor je man… Van de trap vallen is iets afschuwelijks. Het gebeurde mij een paar jaar geleden ook. Ik word langzaamaan een jaartje ouder en dan komen dat soort klappen heel erg hard aan. Ik leef met je mee en wens je van harte beterschap toe! En ik hoop dat je snel naar huis mag; je eigen omgeving is toch het plezierigst en werkt het best om te genezen. Hou je taai! :+1:

1 like

Ik ben inmiddels net thuis gelukkig :blush:
Dankjewel voor je medeleven!

3 likes

Eentje uit Thüringen vandaag. Een new old stock, dat dan weer wel.

20 likes

29 likes