Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Ook een Citizen, een handopwinder. Gekocht in NOS staat met originele gesp

19 likes

Deze dus, hier op het originele maar compleet verweerde bandje

5 likes

Lekker sleutelen vandaag :+1:

21 likes

Klaar voor een verjaardagsdiner :star_struck:

20 likes

Nee. Royal Navy liet een aantal van deze horloges (waaronder deze) ombouwen met andere plaat (zonder lume) en wijzers voor gebruik in nucleaire onderzeeërs, waar de lume meetapparatuur zou kunnen ontregelen. Kregen bij terugkomst van het MOD dus een aangepast catalogus-nummer.

3 likes
1 like

Enicar rules :grinning:

27 likes

Dank :+1:

Evening switch

29 likes

Schaamteloze kruispost.
Mijn NA van een weekje terug.
Wat ben ik hier belachelijk blij mee!

19 likes

Is dat zo?? Dit is mijn enige enicar en ik ben op dit moment mentaal afscheid van hem aan het nemen ( al twee maanden ofzo :rofl:) Ik draag hem werkelijk nooit meer, hij is best mooi, maar ik geniet meer van mijn andere horloges de laatste tijd en het worden er gewoon te veel. Of jij moet goede tegenargumenten hebben!!

16 likes

Eye candy dit. Smetteloos rado diastar vormige kast en prachtige oranje details.:candy::lollipop:

1 like

Is ook gewoon n lelijk ding. Ik wil je er best van verlossen hoor, voor n leuk bedrag :sunglasses:

Zonder gekheid, ik vind het gewoon n mooi merk met toffe modellen. Echt n typische vintage merk met n gedegen kwaliteit. Ik vind zelfs het logo mooi: van zo’n hemellichaam (is het Saturnus?) straalt toch het seventies gevoel?!

2 likes

Heb je natuurlijk helemaal gelijk in, is ook erg mooi!! Nu ja, ik ga nog even een paar maanden nadenken en meestal blijven ze dan toch hier en ga ik ze weer herwaarderen :sunglasses:

2 likes

Zet er wel een fatsoenlijke band op. Want zo’n natootje kan natuurlijk niet

1 like

Dat klopt natuurlijk, het is ook een oude foto, hij zit nu netjes op een, ook groene, lederen band. Maar daar heb ik dus geen foto van, want ik draag hem nooit :rofl:

1 like

Het is Saturnus, dat je daar vraagtekens bij hebt :grin::grin:

Maar ja ik ben fan zeker van het logo en het font, is gewoon erg mooi spul allemaal.

Kijk een keer op enicar.org :+1:

2 likes

Dank je Paul! Ik ben er zuinig op. De labels zitten in een apart zakje en de sticker zit nog op de deksel…

1 like

Haha dan draag je het vast in huis en niet te lang. Deze is dan imho ook echt wel van een andere wereld hoor…1970…zo netjes en mooi.

1 like

Noem me een purist maar ik heb meerdere oude Citizens in ongedragen nieuwstaat in mijn collectie. Ik zal morgen de volgende eens aanzwengelen voor dit Topic :hugs:

3 likes