Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Deze - voor mij redelijk verse - nog maar eens. Bijzonder cadeautje dit jaar :hugs:


Wijzertje moet nog steeds gejusteerd, maar ondertussen kan ik er wel van blijven genieten.

19 likes

19 likes

Ach zo zie je dat :thinking: Ikzelf heb ook één doosje met favoriete horloges …de andere zeventien tellen dus niet mee :confounded:
die story automatic :clap: :clap:

1 like

Ik vind het wel erg leuk hoor… ziet er toch redelijk uit. Heeft al een heel leven gehad maar prima… kun je een foto maken van de achterkant… mag ik vragen wat je betaalt aan invoerkosten op zoiets? En hoe berekenen “ze” dit? Misschien loopt hij niet eens… dus wat houden ze als waarde aan? Bedankt alvast

Prachtig !! Uit welk jaar is deze en wat is de diameter ?

1 like

Ha, leuke reactie! De achterkant vertelt de rest van zijn leven…

De invoerkosten waren 22 euro. De verzendkosten waren 23 euro. Het horloge zelf was 40 euro. Daarvoor kun je ook een duiker kopen met een ETA of een ander uurwerk.

Dit uurwerk tikt ook echt keihard. Lijkt wel een Friesche staartklok.

5 likes

Nee, ik doe het wel eerlijker!

De horloge doos heeft plek voor zes. Dan heb ik nog 1 doosje die ik speciaal heb gekocht voor de Omega. Daar heb ik al wel eens een foto van gepost.

Er slingeren verder geen horloges in het huis.

1 like

Omega Dynamic van 1969.

21 likes

Grapje :innocent:

32 likes

Nietus, grijs! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:joy: :+1:

1 like

Mijn beste,

Al weer een paar dagen om de pols,
deze gelouterde Omega '48.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

30 likes

OOOWW dat valt mee toch? Wel in verhouding met de aankoop natuurlijk ;-).
Maar wat een gave achterkant… lijkt wel gekeurd ofzo door een instantie en/of werkgever… echt heel gaaf. Dit is toch het ultieme vintage gevoel… geniet ervan! en zo nu en dan eens posten op het HF…

Da’s altijd naar; al heb ik het nog wel eens erger gehad. Horloge 40, verzendkosten 40, invoer ook iets van 40; was drie keer zo duur geworden. Sindsdien let ik wel iets beter op met dingen kopen buiten de EU :sweat_smile:

1 like

Zodiac Sea wolf op para-band

27 likes

24 likes

Ik doe mee, vind 'm mooier zonder datum maar ben wel enigszins jaloers op het opgelegde logo

25 likes

Mooi omschreven. Herkenbaar.

1 like

Blij dat ik niet de enige ben. Wellicht is het vergelijkbaar met liefhebbers van old timers.

1 like