Goede keuze hoor
Wat een prachtige UG Andy .
Heel benieuwd hoe die op een stukje leer staat
Leuke Seiko! Wat betekent dat logootje met dat pijltje?
Pràchtige skindiver Bas, wat heb jij een mooie stoere stukken in je collectie. Echte knallers…
Bedankt Paul
Wel lastig tussenmaatje lugs; 17mm
Oeh… dat is altijd lastig… of duur inderdaad. Ik probeer bij de goedkope horloges soms een 18cm strap (te klein is hélemaal geen gezicht) en als dat lukt om met een fijn schuurpapiertje het leer bij de lugs wat bij te werken. Soms is dat te doen. Deze UG verdient daarintegen wel een deftiger bandje of deze bracelet idd.
Symbool voor elektriciteit. ‘Transistorized electric watch’. De fase tussen mechanisch en quartz eind jaren 50 tot midden jaren 70. De secondewijzer beweegt als een mechanisch horloge maar de energiebron is een batterij, best cool.
wow…
Cool inderdaad. Is dat een stemvork uurwerk?
Nee dat is weer een andere techniek maar daar weet ik nog minder van dan van deze
Ik heb het ook alleen voor dit horloge, is mijn enige horloge met emotionele waarde. Weet niet of de datum van het doosje klopt met het horloge maar denk wel ongeveer. Volgens mij hoort er ook nog een ding in waar het horloge omheen kan maar die heb ik ook niet. Toch vind ik het prachtig zo!