Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Men zegge 1946 :yum:

31 likes

Ook gepost in het ‘officiële’ (er is slechts 1 andere Haste op het forum geloof ik) Haste topic, maar ben ook benieuwd naar jullie mening of achtergrond info. Ik weet dat het een plakmerk is met goede uurwerken uit Mexico.

Nou, daar is hij dan. Vind het ETA 2824-2 uurwerk altijd mooi en wilde nog wel graag een duiker-stijl horloge. Dus ik zag de Haste op eBay en wilde daar wel voor gaan. Hij komt ook daadwerkelijk uit Mexico en was behoorlijk snel hier in Nederland vond ik. Dus hier is hij dan, een officiële Haste 2000! Nog nooit van gehoord overigens en op internet vind ik alleen een Pinterest post van volgens mij dit horloge.

Lastig om een goede foto te maken, hij glimt behoorlijk:

Voorzien van de originele Haste band:

Misschien moet hij nog eens langs @Lexaf om het glaasje mooi krasvrij te maken:

Tot slot het aangepaste uurwerkje (met een lelijke plastic ring er omheen):

26 likes

LeJour Tidemaster :sailboat:

31 likes

21 likes

Eterna vandaag

27 likes

37 likes

Dank je Bert, ik ben heel content met dit drietal :grinning: en natuurlijk de Raketa Worldtimer :+1:t3:

26 likes

Vandaag polstijd voor de Citizen Worldtimer uit 1971. De rode wijzer geeft aan dat het 12 uur overdag is (en niet 's nachts…) :kissing_smiling_eyes:

30 likes

33 likes

14 likes

23 likes

15 likes

Op Speedy Tuesday uiteraard

26 likes

Laatste beetje daglicht voor vandaag…

Ik wens iedereen een fijne avond toe :v:

33 likes

Hier vandaag een Sherpa D(ate) van Enicar.
Op de foto lijkt het alsof de letters weg zijn, maar ze staan er nog allemaal goed op.

23 likes

dat lijkt wel een broertje… 6119 6020 toch?
Hierbij de mijne

22 likes

Hij lijkt er wel op, maar het is een ander type. Mijn horloge is een 6319-6000.

Maar de jouwe mag er ook wel zijn!

1 like

Velen vinden het niets maar ik houd van die kunststof horloges. Zeker met zo’n heerlijk vanillekleurige kast! :+1: :grinning:

2 likes

thanks. Mooi horloge en ik heb weer wat geleerd.

Die van jou is in ieder geval zeldzamer, zie je niet veel

1 like