Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

19 likes

Citizen, yeee! :+1: :star_struck:

1 like

Op het werk weer netjes, vandaag weer met deze op pad gegaan. :smiley:

21 likes

Eterna Kontiki 10

27 likes

20 likes

Weer de Memovox, het is lang geleden dat een (vintage) horloge me zo pakte :cupid:

31 likes

Oud goud

22 likes

Ik vind de stalen sportmatic echt tijdloos. Heerlijke bandenswapper. Matched perfect met de moderne vlotte blauwe band. Maar idd ook heel goed met deze oldskool zwarte band. :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Blijf deze prachtig vinden

1 like

Knetterdeknetter!!!
:star_struck::star_struck::right_anger_bubble::boom::anger::ok_hand:t3:

1 like

Schìììttterend :grin::+1:t3:
Wat een mooie kast. Prachtige kleur goud en ik hou van deze vorm.

1 like

Oke… maar dan telt ze ook direct met alle hoeken voor drie tegelijk. Leukertje Bert.:grin:

1 like

Ik ben al bij meerdere posts van deze UG gebiologeerd naar de milanese aan het kijken. Is dat een milanese strap uiteen? Wat een mooi effect geeft dat.

1 like

Ze is ook prachtig. Sowieso zien we veel te weinig JLC op het HF. Zo vind ik de reverso van @yvesd ook zo mooi.

1 like

:clap: eens!
Ik zit te loeren naar een JLC, maar tja… ga ik voor vintage? Of spaarpot door voor een wat couranter model? Ik weet nou niet of ik een horloge die mijn opa nieuw had kunnen kopen, dagelijks wil dragen… :thinking:

1 like

Tja dat is een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik dat Opa’s een goede smaak hadden, lust wel wat belegen spul.
:stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

1 like

Mwah, het ziet er leuk uit. Dat is het probleem niet, maar ik kijk wat dat betreft naar zaken als onderhoud. Toch wat lastiger door gebrek aan onderdelen en niet elk merk wil zijn oude horloges servicen.

1 like

Dat moet je ook niet door het merk zelf laten doen

22 likes

16 likes