Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Dank je :+1:

Ik snap wat je bedoeld, hoewel het volgens mij toch wel een ouder meshbandje is, ziet het er wat te nieuw uit.

Het horloge is overigens niet nieuw, maar net terug van service waardoor hij wel als een nieuw aankoop aanvoelt :slight_smile:

10 likes

Mesh op een duiker kan prima, misschien wel even een schuurpapiertje erover

2 likes

Is wel een beetje een bandensletje hè!
Roland, dit is een serieus mooi horloge, en dat weet jij ook
:slightly_smiling_face: Een genot elke keer om te zien. :+1:

1 like

Dank je, Frank. En dat is het zeker!

19 likes

Na de bandewissel van gisteren zit er nu zwart op de Cyma van vandaag:

27 likes

Gisteren deze Continental Tech-line opgeknapt. Flinke duiker met een eenvoudig EB8800 uurwerk uit 1965. Leuk detail is de dubbele secondewijzer die ik nog wel even moest uitlijnen. Maar geeft een heel leuk effect waar je naar blijft kijken.
Oja en natuurllijk een bijpassende nato voor gekocht.

19 likes

Deze Prisma heb ik in 1971 voor mijn twaalfde verjaardag gekregen. Hij is weliswaar wat klein, maar hij was natuurlijk ooit bedoeld als jongenshorloge.

22 likes

De Enicar Ultrasonic nog.

25 likes

Erg netjes Freek :wink::grin::+1:t3:

Oei dat is wel jammer van deze fraaie Tissot Wilco. Maar wat een enorm gevaarte is dat toch… het is een volledige workout als je die een dag om hebt :wink::joy:

1 like

Wauw Don. Mooie skindiver. Nog nooit een skinny van prisma gezien. :star_struck:

1 like

Om mijn polsen lijkt alles groot, hij is in werkelijkheid maar 38 mm :sweat_smile:

Het knutselaarspatina is helaas wat ongelijkmatig verdeeld

:stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Vandaag deze maar weer eens aanzwengelen: Een Citizen 150M uit midden jaren 70. 40MM ex kroon. Door het dome mineraalglas lijkt de wijzerplaat een centimeter ver weg!

23 likes

Ohh hahaha nou gelukkig hou je van vintage… dat staat prima om de pols. Ik herken het, ik heb ook damespolsjes.

1 like

Klopt, vintage gaat op mijn pols beter dan modern :grin:
Overigens vertekent die foto ook wel een beetje, iets van te dichtbij genomen. In werkelijkheid oogt het minder extreem.

1 like

Ik ben in blijde verwachting en dit komt bijna tot ontsluiting. De hele dag blijf ik vol verwachting naar de gleuf staren. En alles is door Frank, @HorlogeHalle, verwekt toen hij zijn Titus liet zien.
Heb om geduld te bewaren maar even “onze” KoffieZenith omgedaan Frank.

21 likes

Lator duikertje

27 likes

Even een interesse vraag hoor… is deze lume origineel? Lijkt wat slordig aangebracht… nu heb ik verschillende ‘sloppy’ lume duikers gezien, maar ik ben dan altijd benieuwd.

Tof duikertje verder.