Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Omega megasonic .

30 likes

zozo 110 stuks… das meer dan mijn 100… gewoon lekker doen!

21 likes

Ahah echt verschrikkelijk op een gewicht van 1400kg. Gelukkig maakte het uitzicht op de chronostop de rit wat verdraaglijker.:joy:

2 likes

De King Seiko.

18 likes

18 likes

Deze zou genomineerd mogen worden wat mij betreft voor de categorie ‘wulps en stijlvol’
Heel mooi !
Gaat in de top 5 eindigen, weet ik zeker!
:ok_hand:

3 likes

Ik draag deze toch ook met plezier. Fijne band nu, heb hem mooi afgesteld en ben er blij mee.

21 likes

Laat ik zeggen dat ik me aan het oriënteren ben. Een constellation wil ik nog wel een keer toevoegen.

Deze is solid gold, compleet, met service en was rond de 3000euro als ik me niet vergis.

1 like

…Dat is dan hors categorie

1 like

Mega uitstraling deze Omega :hugs:

1 like

Kienzle!

Ooit als impulsaankoop gedaan, nooit spijt gehad.

Het waren geloof ik vijf tientjes, maar ik draag hem bijna even graag als mijn BB58.

22 likes

Dank! Deze komt uit 1953 of 1954, ben even het precieze jaartal kwijt. Het is inderdaad in uitzonderlijke staat. En rosé in plaats van geelgoud, dat maakt het voor mij nog net wat mooier.

1 like

Tropisch…

34 likes

25 likes

Ligt aan je budget maar ook daarbinnen (ik spreek voor mezelf) zijn zeker parels te vinden. Al is het soms even zoeken.

23 likes

23 likes

Cool op die band zeg! Enjoy :slight_smile:

1 like

Prachtig horloge Pierre! Vraagje, hoe zit de rotor vast aan het uurwerk? Het lijkt wel of de rotor met een jewel los op een pinnetje ligt…

1 like

:clap: :clap: :clap:

1 like