Met het mes tussen de tanden Col de la Loze op
(In mijn dromen)
Mooi he . Zat bij een lotje. Volgens mij heeft iemand de kast gebruikt om zijn slijptol op uit te proberen oid. Erg zonde.
Mijn herinnering van pakweg 50 jaar geleden in aanmerking genomen…
(ik word volgende week 71 he? )
Maar ben nog niet dementerend, dus ja, ik geloof wel dat dat 'm is! Als 't een automaat is, vrijwel zeker zelfs. Ik weet niet of er ook een handgewonden versie van bestaat.
In jouw bezit? Is er nog wat aan te herstellen? (ik zie een ontbrekende kroon)?
Mooi! Met die poster! Heb je die zelf ook?
Zag m voorbijkomen op ig. Supermooi.
Mag ik vragen wat je kwijt was voor de relume job?
Vandaag deze leuke Certina! Met als outfit overwegingen: bij een jurkje past het mooist een echt klassiek en ‘fijn’ dameshorloge en bij alles blauw kan goud prima
Ben momenteel ook naar zo eentje opzoek!
Deze is echt geweldig!
Nee ook in mijn dromen, is wel te koop .
Inderdaad! Alle chroom eraf en terug naar kaal messing?
Dat lijkt mij wel, aangezien mijn 1800 ook een handwinder is (hoewel mijn 1800 wel een totaal andere case heeft.)
Vandaag weer de Takano. Helaas loopt ie erg onregelmatig, soms wel een paar uur per dag te veel. Ik moet er maar een mee naar de horlogedokter. Klokter?
OMG wat een mooie! Daar zal @KaiseRRuby wel jaloers op worden!
Prachtig met die in de kast opgenomen bezel. Een duikert en toch niet echt een duikert qua deisign. Zo mogen ze wel van mij.
Woordkunstenaar!
Bedankt!
Ja, is enorm goed gelukt. De wijzers waren in het verleden slecht gerelumed. Voor enkel het relumen van de wijzers en verzending was ik iets meer dan €100,- kwijt.