Deze woensdag een Scharon om. Gisteren ontvangen, meteen gedemonteerd, schoongemaakt en weer gemonteerd en vandaag om de pols.
Eén van de vele merken van Ruhla ?
Geweldig ding!
Leuk! Met een echt granieten kast. Mijn zus heeft die ooit nieuw van mijn vader gekregen en heeft hem nog, heel lang als daily gebruikt. De bandjes zijn lastig te vinden.
Mocht de pythagore van een forum lid vandaag overnemen. Nu broeders naast elkaar, wel een dik 40jarige leeftijdsverschil. Ben er blij mee.
Wat een verwendag… twee NA’s ontvangen. Een mooie gave rodania op een BoR via MP gescored en een smaakvol gemodificeerde “Boctoc” Amphibia van @Mipnick overgenomen. Laatste hoort natuurlijk niet in het bruine gedeelte maar…stond perongeluk op de foto met de Rodania
Mooi zeg. Lijkt wel nieuw.
Bandje van deze is nog redelijk, en een daily zal het niet worden, dus hij kan nog even mee.
Moet alleen eigenlijk nog een keer het glaasje opnieuw lijmen. Is er blijkbaar ooit uit geweest want het is er wat slordig in gelijmd. Ben alleen niet helemaal zeker of ik het zelf beter kan
Dit is niet mijn arm, maar die van mijn vriendin.
Het horloge is een erfstuk, dat is van haar oma geweest.
De Eppo van gisteren is goed blijven lopen én heeft een nieuw huisje/polsje in het vooruitzicht 's Avonds nog even deze ‘doorleefde’ mini Velona om gehad voor de gein… Ik weet dat ik het glaasje zou kunnen proberen te poetsen, maar het kastje is zo versleten dat ik denk dat het iets wordt met vlag en modderschuit ofzo… Ik laat het maar zo
En vandaag is een groene dag: groene outfit en de Certina met het groene bandje.
(Eigenlijk was het andersom: Ik had gisteren bedacht dat ik deze Certina weer eens om wilde en ik heb daar vanmorgen groene kleren bij uitgezocht )