Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

22 likes

Overdag de Oris (geen vintage) dus deze gaat vanavond weer om de pols

18 likes

Mooie NA!

Je eerste 526?

1 like

Monté laat jaren 50. Van Amsterdamse firma Koster en Zonen met een Eta uurwerk.

Gaat uit de collectie

19 likes

Haha herkenbaar Jeroen. Het voelt “kaal” om geen vintage te posten als je het moderne spul draagt :grin::wink::+1:t3:

2 likes

Oude chrono’s. Ik vermoed uit de jaren 60 en 70.

31 likes

Prachtig zeg :scream::star_struck::heart_eyes:.
Smaakvol gestrapped ook

2 likes

Dank je! Ik vind het zelf ook toffe combinaties zo, past mooi bij het karakter van de horloges.
Ben wel nieuwsgierig naar de achtergronden van beide merken en modellen. Maar daar is jammergenoeg niet zoveel over te vinden.

1 like

Ja, erg mooi.
Die band is misschien nog wel mooier dan de 516.
Maar deze wijzerplaat is echt te gek.

2 likes

Om praktische redenen draag ik het vintage deel van de collectie over het algemeen in de avonduren. Alleen voor de foto slinger ik ze bij daglicht om. Uitzonderingen daargelaten.

Gaaf, met name die linker. Ooit hoop ik nog een leuke vintage chrono toe te voegen. Een Leijona zou mooi zijn maar die zijn behoorlijk zeldzaam

1 like

Fijne zondag :+1:

28 likes

Die Citizen kleuren uit de jaren 70. Oranje, bruin, goud, geel, groen, blauw en … PAARS. Ik geniet van deze 1800 automaat uit 1976. Fijne avond allemaal!

20 likes

Och ik maak er vandaag wijzerplaat litteken dag van, doen ook gewoon hun werk uiteindelijk prima :nerd_face:

21 likes

Leuke duiker! Is ‘ie te koop? :wink:

2 likes

Nieuwe aanwinst. Een RonTic, blijkbaar een submerkje van Ricoh. Design doet ergens een beetje denken aan een Wide Boy, maar geinig voor erbij

21 likes

Een Cyma Watersport met een merkeigen +Tavannes R 486 cal. :cool:

20 likes

Toch maar weer eens omgeslingerd :slight_smile:

23 likes

Erg mooi!

1 like

23 likes

Mooi hoor! Originele band erbij zo te zien?