De Lancia.
Waar ik me dan van afvraag, wat voor bandje ‘hoort’ hier op? Ik vind dit bandje best mooi en hij voelt niet alsof hij te strak zit maar dit voelt toch niet zo prettig… haha.
Die band is waarschijnlijk wat stug waardoor hij toch hard tegen de zijkant van je pols drukt. Je zou misschien kunnen proberen om hem iets meer “voor te buigen”.
Of anders een wat dunnere rallyband, eventueel met kleinere gaatjes:
Ik ben zelf niet zo van gekleurd stiksel en zo’n rode kern, wel kan ik je een racebandje van Diloy aanraden. Heerlijk soepel leer en zacht tegen de pols. Ik heb er meerdere (gehad).
NA: Een Regatta military watch met een AS 1287 uurwerk (uit 1940). Dit horloge vertelt een verhaal, ademt geschiedenis en ziet er ook nog eens prachtig uit. Mijn oudste tot nu toe. Ben er erg blij mee.
Ferme aanwinst Jaac doch ik denk dat ze wel enkele jaartjes ‘ouder’ is
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&2&2uswk&AS_1287
met incabloc toch
Hi, ja ik zie het nu ook. Inderdaad met incabloc. Maar ik was toch even in de waan van iets heel ouds in handen te hebben . Desalniettemin een leuk horloge. Laten we er 1950 van maken:+1:. Sowieso mijn eerste bullsey military watch. Dus nog steed content.
En terecht: een zeer mooie !
Merknaam staat geregistreerd 1941 dus …een (h)eerlijk horloge zeker weten
Vakantie Italië gaat het niet worden geloof ik dit jaar
Dan maar een mediteraanse schotel voor de kleur & smaak, en voor het juiste toeristengevoel een Rus aan de arm
Misschien een racing band van Geckota? Zoiets als dit. Die zitten erg fijn en staan vast goed bij die prachtige Lancia.
Hier een soortgelijke band op mijn Exactus.