Dat klopt!
En dan is dit nog een erg fraaie… de kast ziet er vrij gaaf uit met haar fancy lugs
Vandaag nog steeds de Citizen Auto Dater Monthly uit 1965 om de pols. Wat een heerlijk horloge. Morgen komt zijn zwarte band binnen!
Kurk ?
AAHHH goeie ouwe tijd was dat,
Mooi! Verdient wel n beter fotootje
Je hebt gelijk maar ik heb maar een eenvoudige smartphone en ben daarenboven ook niet superhandig. Ik doe dit horloge eigenlijk een beetje tekort want in het echt is hij echt mooi.
Haha dat klinkt als vrije wil. Maar iedereen hier weet dat als de NA binnen is je geen keuze meer hebt… HIJ , deze lord, draagt JOU
Under his spell🧙♂️
Watch of the Day
Dit is een heel scherpe foto. Ik heb waarschijnlijk niet het goede materiaal om zulk een foto te maken en mijn twee duimen staan ook aan de rechterkant van mijn handen.( volgens mevrouw yvesd)
Absoluut. Prachtige parelmoer sunburst dail met heel aparte dag-datumvensters
En de maand!
Ha ha, je kan het niet laten, maar we snappen het wel, zo’n vrolijk gekleurde Tissot:
het is een mooie, veel plezier ermee
Er ging iets mis. Hieronder de juiste inhoud.
Vanavond maar eens een gezellig oudje om de pols. Draga. Een van de vele bijna vergeten Zwitserse merken uit de periode 1950 -1970. Waarschijnlijk ook een van de slachtoffers van de Quartz - Crisis.
Advertentie uit 1947
Mikrolisk info.
Zo te zien zat de hele familie Bloch ‘in de horloges’. Welke Bloch die van mij maakte is niet meer helemaal duidelijk. Was 't René? Of Michel? Of een van de zonen? Of misschien toch De broertjes Vogel? Louis Erard zal 't niet geweest zijn, want die kwam pas in 1972 kijken (volgens Mikrolosk dan).
Geeft allemaal niks, mijn Draga met zijn AS 1701 uurwerkje doet 't na zeg maar 60 jaar nog steeds. Kan je van de meeste Quartz horloges niet zeggen…