Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

4 likes

Dankje kerel! Inderdaad een fantastisch gaaf horloge! :slightly_smiling_face:

1 like

Zo is dat!

Ziet er zelfs als een originele Ruhla band uit.

1 like

Die text doet mij aan het behalen van mijn Marcom A denken. :wink:

Komt dacht ik uit Berlijn…:thinking:

Verkocht :grin:

1 like

42 likes

Inderdaad, Pierre! Ik vind 'm super lelijk, maar wel heel bijzonder. Een echt collectors item.
Geniet er van

Je hoeft 'm ook niet de hele dag om te doen hoor, zodat iedereen 't kan zien, maar gewoon even 's avonds, stiekum, als je alleen achter je computertje zit. :joy:

1 like

Gewoon nieuwsgierig: wat is de associatie van de cursus Marifoon gebruik met mijn tekst? (met ks in het Nederlands, text is Engels… :face_with_raised_eyebrow: ) No offence… :grin:

1 like

Ik doe mee!

21 likes

Haha no offense.
Al deze letters moest je leren.
Zijnde A= Alfa B= Bravo enz.
Dit omdat je gevraagd kan worden je scheepsnaam te spellen volgens het maritieme alphabet👍

1 like

Mooooi, een klein kunstwerk!

1 like

36 likes

Van wat sierlijker oud naar vintage Japanse eenvoud - straks nog even over naar het ‘lawaai’ op de wijzerplaat van 'n snelle hedendaagse tijdwijzer :sunglasses:

12 likes

NA: PR 526 GL. De wijzerplaat lijkt bijna Zwart, maar is donker groen. Als ik goed ben geïnformeerd zit er een Omega 1010 uurwerk in. Uurwerk hackt en de datumschijf kan in beide richtingen worden versteld.

25 likes

15 likes

Zou kunnen, als het een versie vooor de Amerikaanse markt is; anders zit er een 1012 in (nagenoeg zelfde uurwerk, maar 23 jewels i.p.v. 17) :sunglasses:

3 likes

Je mag hem gratis op de fiets afhalen Pierre :yum:

1 like

Heu afstand tussen Hoei en…? Racefiets staat met platte tube …jammer anders direct :cool:

1 like