Mis een schakel dus draag hem zelden, maar erg leuke chrono voor weinig imho, mét 1/10 sec. Zag dit model uit net de vorige eeuw hier ook al eens als Seiko langskomen, minder bont maar verder identiek
Jimmy
Dit model kende ik niet. Mooi!
Zeer mooie exemplaren. Topstukjes
Zeer smakelijk Wilco. Is geen kleine jongen zo te zien. 42mm?
Ohh wauw.
Je overschat mijn polsmaat, deze Navigator is toch echt maar 36,5 mm
Is natuurlijk ook weer zo’n van te dichtbij genomen groothoekfoto
Hahaha mijn polsen hebben hetzelfde effect… gelukkig houden wij van de meestal kleiner uitvallende vintages Wilco. Met dikke knuisten was ons dat niet gegund…
Inderdaad, onze kleinere polsen zijn prima voor vintage
Even mijn 2 favoriete vintages aan de Moose gehangen, maar vandaag blijft de Marvel in de doos. De Seiko 5 sports 6319-8000 mag vanavond om… Draagt lekker met de canvas strap, mijn favoriete horloge om te gaan fitnessen!
@wbcoupe Zelfs op dikke knuisten kunnen vintages goed staan. Ik heb nog enkele horloges in aantocht, die ik later wel zal voorstellen. Zal nog wel even duren, de stoomboot is niet zo snel…
Dat klopt, maar de ondergrens schuift wel wat op meestal. Ik kom prima weg met 31 of 32 mm.
Daar heb je dan ook weer gelijk in, ik zoek dan ook meestal de modellen vanaf 35-36mm. Ik heb liever geen vergrootglas nodig om de tijd af te lezen
Maar ik heb me wel zo’n klein ding gekocht, maar daar moet nog wel e.e.a. aan gebeuren. Maar er komt ook een mooie Seikomatic Weekdater deze kant op, die is dan weer wat in mijn formaat…
35-36 mm is ook wel mijn favoriete maat
Welterusten vintage vrienden.
… als de verhalen kloppen zijn de MuDu horloges gemaakt door horlogemakers van Blancpain in hun vrije tijd- eind jaren 50. En als de verhalen niet kloppen…dan is ie nog steeds zeldzaam en heel erg leuk.
En daar, daar gaat het om!