BG1
9 oktober 2020 om 13:44
1536
Even fotootjes voor de verkoop gemaakt, binnenkort in het blauwe gedeelte.
18 likes
Is me gelukt, dames heren!
Te koop (niet te ruil)
Merk en model: Caravelle
Diameter: 36 mm
Leeftijd: vermoedelijk rond de 45
Papieren, doos en eventuele accessoires: echt niet
Verzendkosten of afgehaald: beide mag: ik reken 5 euro extra als opgestuurd moet worden
Conditie (krassen, werking etc): ziet er mooi uit. Geen afgeleefd ding of iets waarvan je het vermoeden hebt dat de commando’s ermee aan de haal zijn gegaan. Het is een weerkaatster van licht en heeft een mooie wijzerplaat.
Soort uurwerk en kaliber: iets d…
BH_
9 oktober 2020 om 14:15
1538
1980’s. Mijn meest moderne horloge
20 likes
Lexaf
9 oktober 2020 om 14:21
1539
Klopt! dat hadden er 3 moeten zijn. 666 is de AntiChrist toch? Jij kent je klassieken!
1 like
666, the number of the beast.
Maar dat huisnummer heb ik niet het liefst,
Want in satans 2-onder-1 kapper,
Lijkt mij nummer 668 veel knapper.
Dat maakt mij dan; the neighbour of the beast
10 likes
Sandy
9 oktober 2020 om 14:29
1542
Stuk beter. Het lijkt mij ook zwaar werken, elke dag al die afvalligen te moeten martelen…
1 like
Tsja, het leven van beelzebub gaat niet over rozen
1 like
Sandy
9 oktober 2020 om 14:44
1544
En dat van lucifer misschien wel?
1 like
Sandy
9 oktober 2020 om 14:45
1545
Pf, wat zijn er een hoop…
There have been various attempts throughout history by theologian scholars in the classification of Christian demons for the purpose of understanding the biblical and mythological context of adversarial spirits. Theologians have written dissertations in Christian demonology, classical occultism, classical mythology and Renaissance magic to clarify the connections between these spirits and their influence in various demons. The study of demonology was historically used to understand morality, beha...
2 likes
Twijfel want hij draagt heerlijk maar met nog 5 andere duikers in de collectie moet ie misschien toch maar het nest verlaten
14 likes
Harpoen
9 oktober 2020 om 15:41
1548
Ik kan je foto is niet zien
Hoi Frank, zag de advertentie voorbijkomen, oa een foto van de achterkant. Er staat N0 in de achterdeksel en dat zou betekenen dat het horloge van 1970 is. Caravelle was het budgetmerk van Bulova en vooral in de jaren 60 veel verkocht in de VS, eerste betaalbare goedgesteende horloge voor de gewone man aldaar.
1 like
Er gaat iets niet goed, op de tablet zie ik 'm niet, op de PC wel de voorvertoning? Mijn firewall blijkt te waarschuwen voor verlopen certificaten op deze site
8 likes
De afbeelding kon niet worden geladen, geeft ie aan als ik op je foto klik. Op mijn gsm dus.
Zie je wel de voorvertoning?