Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

LM uit 1970 loopt iets achter maar verder prima en op de orginele band.

20 likes

Rolex 1803.

20 likes

Wissel naar de NA, zilveren kussenkastje uit 1934.

32 likes

Raketa vandaag.

23 likes

En weer een Strela 3017 maar nu in het wit!

35 likes

Geweldige input altijd van jou :heart_eyes:
Heerlijk verfrissend tussen dat mannelijk geleuter😂

1 like

De 3-6-9 terug van service

22 likes

Mooi :grin: :rocket::+1:t3:

1 like

31 likes

Goede combo! Staat gewoon goed! Ook mooi horloge trouwens!

1 like

25 likes

Als je goed kijkt (ik zag het zelf pas op de foto’s) dan zie je dat de lug width vd band is bijgevijlt voor dit horloge. Op zich jammer (voor de band, die is niet meer origineel), maar de band kwam met, en ‘hoort dus op het horloge’, en ze zijn daarom nu onafscheidelijk geworden :slight_smile:
Ik vind dat ook wel leuk; zoals 'ie decennia gedragen werd, zo dragen we hem door :+1:

1 like

Even niets… Ik ben aan het wachten op een horloge, die nu nog in Leipzig is, en hopelijk snel bij mij komt…

En dan bedoel ik deze:

15 likes

Dank je! Er zit inderdaad een 1481 uurwerk in! :grin: heb geluk gehad met dit horloge want hij verkeert echt in geweldige staat! Twijfel om te verkopen want zag ook een leuke Constellation staan… er bestaan gewoon teveel leuke horloges!!

3 likes

Herkenbaar, er is zoveel moois :sweat_smile:
Alleen verkoop ik meestal niet, ik koop er gewoon weer een bij :blush: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Die luxe heb ik helaas niet, ben sinds April begonnen met mijn leuke nieuwe (dure), maar geweldige hobby! :grin:

Kom er wel hehe, als de juiste koper zich meld mag het horloge door en anders geniet ik er heerlijk van. Kan ook zo van gedachte veranderen en besluiten dat het blijft. Blijft wel mijn nr1 merk!

1 like

Hangt ook van het bedrag af, een horloge van 1000 Euro leg ik er ook niet zomaar naast :sweat_smile:

2 likes

Deze NA kwam vandaag binnen in Huize Niglo… Een mooie Unitas 6310 Wehrmachtswerk uit de jaren 50.:slightly_smiling_face:

Wat een mooi horloge vind ik dit…:wink::slightly_smiling_face:

25 likes

Klasse :heart_eyes:

1 like

Merci Pierre!:wink::ok_hand:

1 like