LM uit 1970 loopt iets achter maar verder prima en op de orginele band.
Geweldige input altijd van jou
Heerlijk verfrissend tussen dat mannelijk geleuter😂
Mooi
Goede combo! Staat gewoon goed! Ook mooi horloge trouwens!
Als je goed kijkt (ik zag het zelf pas op de foto’s) dan zie je dat de lug width vd band is bijgevijlt voor dit horloge. Op zich jammer (voor de band, die is niet meer origineel), maar de band kwam met, en ‘hoort dus op het horloge’, en ze zijn daarom nu onafscheidelijk geworden
Ik vind dat ook wel leuk; zoals 'ie decennia gedragen werd, zo dragen we hem door
Even niets… Ik ben aan het wachten op een horloge, die nu nog in Leipzig is, en hopelijk snel bij mij komt…
En dan bedoel ik deze:
Dank je! Er zit inderdaad een 1481 uurwerk in! heb geluk gehad met dit horloge want hij verkeert echt in geweldige staat! Twijfel om te verkopen want zag ook een leuke Constellation staan… er bestaan gewoon teveel leuke horloges!!
Herkenbaar, er is zoveel moois
Alleen verkoop ik meestal niet, ik koop er gewoon weer een bij
Die luxe heb ik helaas niet, ben sinds April begonnen met mijn leuke nieuwe (dure), maar geweldige hobby!
Kom er wel hehe, als de juiste koper zich meld mag het horloge door en anders geniet ik er heerlijk van. Kan ook zo van gedachte veranderen en besluiten dat het blijft. Blijft wel mijn nr1 merk!
Hangt ook van het bedrag af, een horloge van 1000 Euro leg ik er ook niet zomaar naast
Deze NA kwam vandaag binnen in Huize Niglo… Een mooie Unitas 6310 Wehrmachtswerk uit de jaren 50.
Wat een mooi horloge vind ik dit…
Klasse
Merci Pierre!