Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Dubbele vintage. De platenwasser is misschien wel net zo oud als de Edox :grin:

Beide nog volop in gebruik

23 likes

Vandaag één van mijn Slava’s. Toch een mooi uurwerkje met die twee veertonnen.

18 likes

Sportief de Vrijdag door :smirk:

@NicknameHor :mask: het liefst één voor één t’zijn allemaal kleppers :yum:

29 likes

Dat is een mooie verzameling Delbana’s
:kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3::+1:t3:

Charmant merk is het. Heb er zelf slechts 1 maar dan wel een met een mooie rosegoudkleurige kast.

21 likes

De romein. :+1:

1 like

Toch weer de Doxa😀

19 likes

21 likes

Aan het as-einde nog een horloge houder monteren en je hebt dubbel profijt :thinking::nerd_face:

1 like

Ik dacht dat het een operatie was met Amerika en Irak tegen de Irakese rebellen en de Sunni rebellen in dat gebied. Rusland had hier inderdaad niet veel boodschap mee in het latere stage van de oorlog (2006, hier spreken wij overigens over de Iraq war en niet de gulf war van 1990-1991) maar in het begin werkten zij wel samen met ook een groot aantal andere bondgenoten voor te voorkomen dat Koeweit werd ingenomen door de rebellen (1990-1991). Wel een hele interessante oorlog op zich. Er werd toen veel met raketten gewerkt en over de vlaktes dat zij moesten trotseren was de logistieke sector van het leger ook zeer belangrijk (er bestaat een compleet amerikaans rapport over de operatie van ongeveer 450 blz.)

Het horloge werd uiteindelijk geproduceerd door een idee van een Amerikaan uit volgens mij New York en heeft Vostok kunnen contacteren etc…

Deze werden zo rond de 200.000 stuks geproduceerd en werden tegen 33% korting verkocht aan militairen. De president etc… kregen deze ook als cadeau toegestuurd.

Voor de mensen die het document willen lezen en ook voor de gemakkelijkere hap, de wiki page.
Desert shield pdf
Gulf war wiki

Als ik iets fout heb gezegd mag je mij zeker verbeteren! :grin:

4 likes

17 likes


6105 8110 uit 72

20 likes

Middag maatje

17 likes

Een Beomaatje :wink:

1 like

Interessante kleurcombinatie van dit horloge. Heb ik nog niet eerder zo gezien. Erg mooi!

1 like

Dank! Lekker jaren 70 vind ik en ik houd wel van wat kleur in de collectie.

Avondwissel naar de 36er cal. 21.7, service net klaar :sunglasses:

33 likes

Wow das grote klasse Wilko :two_hearts::two_hearts:

2 likes

Dank :blush: :pray: :pray:

Het is overigens maar een vrij klein horloge met 32 mm, maar op mijn pols is dat nog best te doen :sunglasses:

2 likes

Zozo Dunzdeck. Ook in het vintage hoekje te vinden . Mooi exemplaar