Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Dat is een mooi kleintje. Voor vintage invicta is dat ook een uitzonderlijk klein maatje denk ik Kasper? Ze ogen tenminste allemaal groter dan 33mm

Leukerd :smiley::+1:t3:

En was dat de snelheid op het display?
:wink: :red_car::dash:

1 like

Volgens mij is hij 33mm idd. Al die oudjes uit de jaren 40/50 zijn meestal aan de kleine kent. Was toen ook de mode.

Dat klopt. Maar die oude, heerlijke overigens , invicta’s lijken groter op de foto’s. Perspectief bedrog waarschijnlijk.

1 like

Inderdaad. Ach kan ook zijn dat hij 34mm is hoor. Maar volgens mij niet groter dan dat. Heb nog niet opgemeten. :sweat_smile:

Ik vind ze wel heel erg mooi. Dit soort horloges krijgen te weinig liefde. Mijn mening. Ik vind dat te veel mensen gefocust zijn op die horloges van de jaren 60 en wat daarna komt.
Maar er is zoveel mooist gemaakt in de jaren daarvoor!:smiley:

4 likes

December was ik losgeslagen, heel wat geshopt. Allemaal voor het oprapen, zal de prijzen maar niet vermelden. Straks wordt dat tegen mij gebruikt.:joy:

28 likes

Vanavond doe ik mijn Seiko Crown J15003 eens om. Ik mag van geluk spreken, nog zo’n net exemplaar te hebben kunnen vinden. Hij lijkt wat op een Seiko Sportsman, maar dan net wat edeler. Het uurwerkje loopt nog best goed, al zal het op termijn wel een beurtje kunnen gebruiken. En het is voor zijn tijd best een groot horloge, met 37mm breedte. Dat misstaat echt niet op mijn brede polsen.

20 likes

Hahaha. Heerlijk als je zulke parels voor prikkie kunt vinden.

Dat is beter,weet nog steeds de discussie over een voor enkele tientjes op de kop getikte breitling door een zuiderbuur waarbij enkelen hem het behoorlijk konden misgunnen. Hij raakte het niet kwijt meer voor marktconforme prijs.

1 like

Yep én niet geflitst :relieved:

1 like

Goedemorgen,

17 likes

De titus

19 likes

17 likes

13 likes

19 likes

Wow heel mooi man!

Mijn Rado voyager Day date :slightly_smiling_face: , hij heeft nog een klein beetje liefde nodig met een mooie band en endlinks, maar ik ben er zeer content mee

17 likes

Hehe, cool! Yannicks ftw! :smiley:

1 like

22 likes

26 likes