Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

De kringloopkoningin vandaag nog maar eens.
Vandaag in zwart/wit zoals bij de leeftijd hoort.

13 likes

Ik denk toch dat dit horloge aanmerkelijk jonger is dan de kleurenfoto :wink:

2 likes

Dat zijn 2 bobbels toch? Nee geintje er mooie band maar kamelenleer… tja waarom niet… nooit van gehoor.

1 like

Dat denk ik ook wel. Maar ik denk ook dat, toen ze jong was zwart/ wit foto’s nog vrij normaal waren. Beschouw het maar als dichterlijke vrijheid.
Ik heb overigens geen enkel idee hoe oud ze is. Als jij daar wel iets van weet hoor ik het graag. Ze is iets van 34 mm. Ik denk dat dat voor een herenhorloge toch al een hele tijd geleden is.

1 like

Nee ik weet ook niet hoe oud deze is. Wellicht dat je aan de hand van het type uurwerk de leeftijd een beetje zou kunnen schatten. 34 mm is volgens mij nog lang een prima maat geweest, kan best jaren 80 of 90 zijn wat dat betreft.

1 like

De wijzerplaten van Timex in de jaren 70 waren zeer mooi, vind ik. En zeker als ze nog nieuw zijn zoals bij deze.

21 likes

Ben benieuwd :slightly_smiling_face:

1 like

En hij is binnen! :heart_eyes: Wow, wow, wow!

Snelle foto

36 likes

Wie o wie

Optie A:

Optie B:

12 likes

Optie A natuurlijk, B is een wonabi Cartier. Al vind ik bandje B wel mooier.

1 like

Certina DS-2 Chronolympic met Valjoux 234 erin

26 likes

Vanmiddag mee op de fiets, maar ondanks buitenlucht en nieuwe batterij geen ouderwets rondzwevende secondewijzer ?!

Ok, goedkoop batterijtje maar eigenlijk altijd prima gefunctioneerd deze el-370. Balen :unamused:

15 likes

Ik zou toch zeker nog even een ander batterijtje proberen. Als een batterij al te lang ergens aan een rekje heeft gehangen kunnen ze zomaar te slecht zijn om een uurwerk aan te drijven :sunglasses:

1 like

Leuke aanwinst :+1:

1 like

Dank je. Ik vond dit model al zo lang zo mooi dat het er toch een keertje van moest komen. Met daglicht ga ik betere foto’s maken. Dat verdient deze wel.

3 likes

GoedeGoedenavond allemaal

16 likes

15 likes

Mooie foto!

1 like

Al dagen niet van de pols te slaan he? Mooi hoor !!!

1 like

Zeker een mooie. Weer een prachtstuk in je al zeer fraaie collectie

1 like