Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Sorry, deze ziet er echt niet uit.
Is het patina of is er nog een ander chemisch proces bezig geweest? Zelfs de rode stipjes zijn uitgelopen.
Het is niet meer te zien wat voor merk het is, ook niet binnenin. En het glaasje lijkt wel bewerkt te zijn geweest met schuurpapier.

En dit is de achterkant:

Maar hij loopt als een zonnetje.

8 likes

Vandaag een brok staal uit de jaren '70 om met Nederlandse roots. Deze Prisma heeft een ETA 2790 automaat; high beat 28800 bpm, dag/datum met snelverzet voor beide :slightly_smiling_face:

20 likes

Denk dat die rode stipjes later door een hobbyist met waterverf zijn aangebracht. Lijkt mij niet origineel. Vervolgens zal het door vocht zijn uitgelopen.

Ik onthoud me verder maar van commentaar over dit horloge :woozy_face: :sweat_smile:

2 likes

Thanks!

1 like

Prettige zondag allemaal. Vandaag mijn 80 jaar jonge Girard Perregaux.

30 likes

Komt me bekend voor deze kleur rood. Heb een militair horloge waar een (zelfde?) kunstenaar ijverig de dial gepersonaliseerd had. Vrijwel alle verf heeft een horloge maakster er twintig jaar geleden toch afgekregen, op één vlekje na. Heeft toch ook wel iets :grinning:

:smile: :smile: :smile:

1 like

Het zonnetje in huis!

23 likes

Inderdaad de meest vreemde patina ooit gezien Peter.

1 like

17 likes

Accutron deep sea 666 1970

22 likes

24 likes

Vandaag deze maar weer, toch een van mijn favorieten🙂

35 likes

Een wissel van de moderne Big Eye naar de klassieker valjoux 22

31 likes

30 likes

Kelton (Timex voor de Franse markt)

23 likes

Seiko Crown

23 likes

18 likes

Raad eens wat er net door mij besteld is? :smile: Mag ik straks ook in dit én in het Russische-topic posten :star_struck:

2 likes

Nee, dat méééén je niet !!!
Dat zou tof zijn man!

1 like