Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Hoe weet je of het alarm ‘aan’ staat en op welk tijdstip het is ingesteld?

2 likes

Tijdloos mooi, en :+1: :+1: Ferrovie dello Stato ?

1 like

Classic :+1:

1 like

Mooie foto ook. Hij kan zo bij Hodinkee in de shop.

1 like

Citizen “Eagle 7” (1988).

14 likes

Klopt!

Bedankt :pray:

1 like

Zou best wel een andere foto willen zien zodat de wijzerplaat beter zichtbaar wordt. Ik zie nu al mooie getallen, dus ik reken er een beetje op :nerd_face::thinking:

1 like

Wanneer het licht weer fatsoenlijk zal ik er nog wel een mooiere foto van maken, het is lastig om de wow-factor er nu op te krijgen :slight_smile:

21 likes

Het is weekend :+1: en al een geweldig voorproefje van de aankomende lente :sunglasses:

15 likes

nou de Arabieren kloppen wel, met gouden accenten, mjammmmm
:+1:

1 like

17 likes

Ja het is écht een lekker ding he :heart_eyes:
Ik ben er echt mega blij mee.

Staat dat nummer op het uurwerk ?
Dan zou het ook 233-66 kunnen zijn, want dat is namelijk,een kalibernummer van France Ebauches, en dat is het uurwerkje wat hier zeer waarschijnlijk in tikt.

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&2&2uswk&Cupillard_233_66

1 like

1964 Glycine Altus Compressor op een cites gecertificeerde :elephant:lederen band!

27 likes

29 likes

Ik had vandaag de hele dag dit Russisch uurwerkje omgehad. Al heb ik het vandaag zo druk gehad, dat ik niet eens de kans had om er eens op te kijken…

Maar vandaag had ik een “lading” horlogebandjes van @BG1 binnen gekregen. En daardoor kwam er voor dit horloge een ander bandje vrij, dat hem zeker nog zo goed staat. Van mosgroen naar navy-blauw…

Het blauwe bandje staat een stuk beter, en zit ook veel comfortabeler.

12 likes

Maar daarna heb ik ook dit bandje op deze adellijk uitziende Raketa gezet, dat dit horloge echt wel eer aan doet. Krokodillenleer op dit horloge met zijn sierlijke wijzerblad en de mooie kleur van het leer maken het helemaal volledig. Opnieuw verliefd op dit horloge. Dit is zoals dit horloge moet uitzien!

11 likes

Chique combi! :muscle:

4 likes

Wat een mooie!

1 like

Echt, super mooi horloge dit :+1: :+1: