Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

gaaf hoor. Mooie kleur ook. Geniet ervan

1 like

Middag wissel:

16 likes

Blij dat jij er blij mee bent.
Mooie foto’s
Het is ook een pracht horloge.

1 like

Zo zie je ze zelden :+1:t3: :kissing_heart:

1 like

Linnen vandaag :innocent:

:christmas_tree:

20 likes

Ik weet het niet maar voor mij is hij dat zeker :heart_eyes:

2 likes

De echte :hugs:

1 like

Holy wow! Als je daar nog eens interesse in verliest hoor ik het graag! Dit is eigenlijk de eerste en enige duiker die ik echt mooi vind. Schitterend :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

21 likes

Valjoux 72c op blauwe struisvogel.

30 likes

Vandaag, omdat het regent een Oude duiker uit de pennenbak gevist. Krijgt het ding weer eens wat beweging.

12 likes

21 december, de kortste dag van het jaar!
Leuke anekdote is die van het stel dat op 21 december trouwde: “dan hebben we de kortste dag… maar de langste nacht!”

Sekonda/Poljot Strela 3017, spacewatch, lager liggende subdials, 36mm maar met een grote wijzerplaat en dunne bezel.

30 likes

Het is een topper en ik ben onwijs dankbaar dat Tom hem mij gegunt heeft. Wat is HF dan toch mooi :+1::ok_hand::grin:

Ik ben bang dat dit een blijvertje wordt @Barrymans

3 likes

Wow! Wat een gaaf ding en die staat! :heart_eyes:

2 likes

Prachtige chrono :yum::yum:

1 like

Deze waterking, erg blij mee en mooi kaliber ook. Secondewijzer blijft lopen maar de minutenwijzer loopt soms achter. Uit respect voor de koning durf ik er nog niet zelf aan te prutsen maar denk dat het minutenpijpje een klein beetje krapper moet…

21 likes

HF is een schitterende plek! En zeer begrijpelijk dat je die niet weer laat gaan :wink:
Geniet er van!

1 like

Wie kent hem niet. De enige man die sneller schiet dan zijn schaduw. Lucky Luke. Dit maal op een Kelton (Franse Timex) uit 1980.

23 likes

…dus een halve Belg je kelton :grin: Lucky luke = Morris = Belg :+1:

1 like

Ja, dat wist ik :stuck_out_tongue_winking_eye:. Samen met Goscinny die ook verantwoordelijk was voor Asterix.

1 like