Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Voor de kerstavond Enica sherpa star, frosty mountain looking case, de datum op 12uur, verdiepte wijzerplaat met uitstekende indexen, so happy :slight_smile: merry Christmas.

20 likes

Erg knap die linker. Veel details maar toch klopt het precies :ok_hand:

Dat is een bijzondere zeg. Heb je ook een foto van de voorzijde?

1 like

Vintage op vintage (althans, de oudste -en kleinste, daarom- iphone die nog volledig draait en wordt ondersteund door IOS 14)

De Citizen uit 1977

17 likes

Leuke kast, dit is de medium size denk ik? :+1::thinking:

4 likes

Gaaf ding. Die frosty kast ken ik niet. Heb zelf een exemplaar met ‘normale’ kast en Enicar 1145 automaat. Vind hem helaas wat klein dragen.

1 like

Fijne combi hoewel ik zelf altijd wat angstig ben met horloges met die magneet sluitingen van telefoonetuis :nerd_face:

1 like

Fijne kerstavond

20 likes

Ach … je hebt een punt. Maar dan gaat er gewoon een ander uurwerk in. Ik verwacht geen issues :wink:

1 like

Komt een donkerbruin lederen bandje op dat een aanzet heeft van 17mm, lekker gangbaar :smile:

19 likes

38mm onder dan, ik heb vrij dikke polsen

1 like

Die heb ik zelf zo genoemd :smile: hij doet mij denken aan een bevroren berg,

1 like

Oogt wel klein… maar je kan ook gewoon flinke polsen hebben natuurlijk :rofl:

1 like

Voortzetting van de discussie Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII:

Die heb ik geloof ik ook al eens in Day Date gezien. Moet mijn eigen date nog eens nameten - loopt niet goed - maar die is vlg mij iets kleiner. En dan is er ook nog een dames model - weer kleiner. Moet toch nog eens 'n uurwerkje scoren voor een leeg kastje uit dezelfde serie, maar dan met facetten. Even @rorymoer in de gaten houden haha

Mijn exemplaar is volgens mij 35/36mm en dus kleiner dan die van @Maximus288
Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze in meerdere maten kwamen.

@Maximus288 heeft jouwe een originele kroon? Bij mijn Sherpa Star zit hij dieper verzonken in de kast.

16 likes

Draag geen vintage vandaag. Verkeerde topic geplaatst…

Ik denk het wel, het logo staat erop

1 like

Op deze eerste Kerstdag een absolute favoriet. De LeCoultre Futurematic.
Een fijne dag allemaal.

37 likes

Bulova Accutron Merry Christmas

19 likes

26 likes