Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

22 likes

Vandaag een Ruhla. Eén van hum mooiste designs vind ik.
De wijzers zijn mooi geblauwd, wat in de 2e foto te zien is.

32 likes

Deze ds vandaag!

25 likes

Heeeel fraai, mooi ontwerp inderdaad. Ik heb die groene van mij verkocht om plaats te maken in de la, maar stiekem wel spijt gehad ervan…

Zo fan van deze…:blush::+1:t3:

1 like

WAUW Yves. Je bent een bescheiden poster en waarschijnlijk meer een genieter van onze foto’s. Maar als je er dan ook een post is het ook direct een knaller. Wat een enorm mooie Tissot. Alles klopt eraan :blush::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dank u. Tevreden dit te mogen lezen van een gerespecteerd kenner.

1 like

Jammer.
Ik heb er net eentje kunnen kopen. Is gisteren met de post bezorgd.
Ik moet hem nog repareren/restaureren, maar dat kan pas als mijn pols beter is en dat gaat nog een tijd duren ben ik bang.

2 likes

30 likes

19mm bandje binnen. Wat een patina :heart_eyes:

22 likes

Deze Roamer met stalen Brevet kast.

19 likes

Prachtige lugs ook! :+1:

Heeft dit uurwerk een aantal jewels die geen andere functie hebben dan om er mee te kunnen pochen?

1 like

Schaamteloze crosspost:

35 likes

Ja de lugs lijken ongepolijst en de punten zijn scherp.

Mbt die 39 jewels, die lijken inderdaad vooral marketing technisch te zijn. Hoewel er wel een leuk topic over is geschreven wat de functie er van is, met o.a.vintage tv reclame.
https://omegaforums.net/threads/girard-perregaux-gyromatic-39-jewels.90357/

1 like

De NA: mag zijn eerste dagje mee naar werk.

22 likes

Schaamteloos? Deze parel mag overal gezien worden.

1 like

18 likes

Vandaag mag de Tidéna mee naar het werk…

20 likes

We houden het simpel vandaag

22 likes

Geduld wordt altijd beloond :relieved: hopelijk ben je gauw weer in staat om hem in net zo mooie staat te krijgen als die van vandaag. Die strakke wijzerplaten blijven toch fantastisch. Keep Them coming!:hugs:
Hier nog één Ruhla over - of hooguit nog een enkele kaduke in een stoffig hoekje - die dan weer juist erg druk is door dat Romeinse gerommel :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes