Welke vintage draag je vandaag? Deel X

24 likes

22 likes

Nice!!

1 like

Vandaag een quartz, Citizen chronograph. Moet nog uitvogelen hoe al de knoppen werken. :nerd_face:

11 likes

19 likes

Vandaag de herdenking van de dodenspoorlijnen Birma Siam en Pakan Baroe bijgewoond. Het meest passende horloge om te dragen is de Certina van mijn opa, die die hel heeft moeten doorstaan.

34 likes

Ben ik helemaal met je eens. Helaas doet mijn exemplaar het niet, maar ik verwacht, dat het met een service wel opgelost zal worden.

15 likes

Deze heb ik middels een donor uurwerkje weer aan de praat gekregen. Een vierkante King Quartz, met een chocolade kleurige marmerlook wijzerplaat.

11 likes

Zeer gewaardeerd lid van de verzameling. Zo’n beetje 23 jaar terug nieuw gekocht en eerst wat weinig gedragen; juist de dingen die ik nu zo mooi vindt aan dit horloge, stalen bezel en puntige wijzers, deden mij eerst wat twijfelen. “Ik had de standaard Speedmaster moeten kopen” .

Meningen kunnen dus veranderen gelukkig.
Fijn weekend allemaal !

20 likes

Zou ik doen, echt een leuk horloge. Volgens mij heeft die van jou ook een blauwige wijzerplaat.

Vandaag deze elektronische aangedreven tijdsaanduider

18 likes

De Tudor sub…

21 likes

Omdat Robert Kennedy’s moordenaar misschien vrijkomt draag ik vanavond als stil protest mijn zenith ‘Kennedy’.

22 likes

1953 штурманские

21 likes

De grote Fortis op een regenachtige Zondag :cloud_with_rain:

24 likes

Vandaag de wekker om op tijd te zijn voor de Vuelta , mooie zondag eenieder

17 likes

Goedemorgen,

24 likes

Vandaag weer de 6218-8950, maar nu met een nieuw glaasje. Maakt nogal een verschil…

21 likes

Vandaag draag ik deze meer dan vijftig jaar oude beauty!

22 likes

20 likes